Jumaat, 27 Mac 2009

VIDEO PANDUAN EBAY

Hari ini saya ingin memperkenalkan satu lagi produk, buah tangan dari Eruwan Gerry Norsen. Ianya dinamakan ‘Video Panduan eBay’. Saya rasa anda telah pun maklum apa itu eBay. Saya pernah menulis serba sedikit mengenainya di blog ini sebelum ini. Saya juga telah memperkenal beberapa tokoh usahawan eBay dari Malaysia dan produk yang berkaitan dengannya.

Bezanya produk yang saya perkenalkan pada kali ini ialah ianya menggunakan medium audio dan video, berbanding dengan produk sebelum ini berbentuk ebook. Terdapat kelebihan tertentu jika mempelajari sesuatu dengan menggunakan video tutorial ini. Pada mereka yang malas membaca, tentu sahaja video tutorial merupakan pilihan yang terbaik untuk mereka. Selain daripada itu persembahan video tutorial akan menjadikan suasana pembelajaran kita lebih real atau hidup. Seolah-olah kita sedang berguru dengan pembimbing kita sendiri.

Saya telah pun menulis serba sedikit mengenai latar belakang pembimbing Video Panduan ini di dalam pos yang lalu. Selain dari mempunyai pengalaman yang luas di dalam Lelong.com.my, saudara Eruwan juga merupakan seorang “eBay Powerseller”, satu pengiktirafan atau anugerah yang diberikan oleh pihak eBay sendiri kepada ahli-ahlinya yang melakukan jualan cemerlang di portal tersebut. Saudara Eruwan juga juga merupakan seorang jurubimbimg yang terlatih dan bertauliah dari eBay dan bergelar ‘Education Specialist trained by eBay’.

Sedikit mengenai Video Panduan eBay ini; Ianya mengandungi selama 1 jam 54 minit tempoh pengajaran, dan terbahagi kepada 25 bahagian video. Bermula dari judul ‘Pengenalan Kepada eBay’, sehinggalah panduan bagaimana untuk melakukan jualan dan menganalisis pasaran.

Pembeli Video Panduan ini akan menerima khidmat sokongan dan bimbingan secara peribadi dari saudara Eruwan sendiri. Bahkan saudara Eruwan berjanji akan menyediakan video panduan tambahan khusus untuk anda jika sekiranya terdapat mana-mana bahagian yang masih belum mampu anda kuasai. Paling menarik, penerbit video tutorial ini turut memberikan jaminan selama 1 tahun, dan wang anda akan dikembalikan jika anda masih gagal menjana pendapatan dari eBay, setelah menuruti segala tunjuk ajarnya.
Dapatkan maklumat lebih lanjut mengenainya dengan mengklik pada imej berikut:


Tiada ulasan: