Khamis, 18 Januari 2007

MEMBINA LAMAN WEB PERNIAGAAN

Untuk melibatkan diri di dalam perniagaan internet, satu perkara asas yang mesti ada ialah laman web. Tanpa laman web, maka tiada maknalah perniagaan internet anda. Memang ada terdapat kemudahan-kemudahan lain di internet untuk mempromosikan produk kita seperti emel, forum, laman web pengiklanan dan sebagainya. Namun keberkesanan media-media tersebut untuk menjual produk kita amatlah terbatas, dan tidak melambangkan kredibiliti perniagaan kita.

Tulisan saya kali ini bukanlah bertujuan hendak mengajar anda bagaimana hendak membina laman web, kerana saya sendiri bukanlah pakar di bidang itu. Namun hanyalah sebagai pembuka jalan kepada anda baru hendak berjinak-jinak dengan perniagaan internet.

Terdapat dua cara untuk membina laman web anda :

1. Mengupah orang melakukannya, atau...
2. Melakukannya sendiri.

Cara yang pertama tentulah mudah, anda tidak perlu melakukan apa-apa, serahkan sahaja kepada orang yang pakar untuk membuatnya. Di Malaysia kini terdapat ramai individu dan syarikat yang sedia memberikan khidmat membina laman web. Harganya adalah bergantung kepada tahap keprofesionalan mereka dan spesifikasi yang anda minta.

Antara khidmat Pembina laman web yang saya kenali ialah LELABU.COM . Lelabu.com telah menyediakan 4 pakej pembinaan laman web yang boleh anda pilih mengikut budget dan keperluan anda. Pakej-pakej tersebut ialah Pakej Pro (RM 600.00), Standard (RM 500.00), E-biz (RM 350.00) dan Pakej Basic (RM 250.00). Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang pakej-pakej di atas, kunjungilah : WEBDESIGN.LELABU.COM

Semoga maklumat yang telah saya berikan ini dapat membantu anda merealisasikan impian anda...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Howdy! Someone in my Myspace group shared
this website with us so I came to take a look. I'm definitely loving the information. I'm
bookmarking and will be tweeting this to my followers!
Exceptional blog and terrific design.

My site - loom bands - loombandsonline.org,