Jumaat, 19 Januari 2007

MEMBINA LAMAN WEB DALAM MASA 1 HARI ?

Tulisan semalam sebenarnya masih belum selesai. Sengaja saya berhenti di situ agar ianya tidak panjang meleret. Hari ini saya ingin menyambung kembali dan membicarakan pilihan kedua pula iaitu bagaimana untuk membina laman web perniagaan anda secara kendiri. Jika anda ingin mengecilkan modal permulaan perniagaan anda, ini adalah cara yang terbaik. Lagi pun, jika anda mengupah orang lain, sudah pastinya anda juga akan sentiasa mengharapkan khidmat pembina laman itu setiap kali anda ingin mengemaskinikan laman web anda.

Untuk membina sendiri laman web, anda masih perlu mengeluarkan modal, iaitu pelaburan untuk mendapatkan ilmu bagaimana membina laman web, serta perisian-perisian yang berkaitan. Tetapi modal yang diperlukan untuk pilihan kedua ini tentunya tidaklah begitu besar dan tidak berpanjangan. Dengan ilmu yang ada, yang telah anda timba melalui kelas, kursus, pembacaan dan sebagainya, membolehkan anda membina beberapa laman web perniagaan sekaligus. Tetapi, cubalah anda bayangkan jika sekiranya anda ingin membina beberapa laman web dengan mengupah pihak lain. Tentulah modalnya akan menjadi berkali-kali ganda lagi!

Sebuah vcd : Panduan Membina Laman Web Dalam 1 Hari telah diterbitkan oleh Plazacentre.net . Vcd yang berharga RM 40.00 ini mengandungi 4 keping cd yang memuatkan video tutorial selama lebih kurang 4 jam. Oleh kerana ianya berbentuk video tutorial, maka penyampaiannya akan lebih mudah untuk difahami.

Anda akan diajar bagaimana untuk membina laman web dengan menggunakan perisian Microsoft Frontpage daripada halaman yang kosong kepada sebuah laman yang canggih!

Jika anda berminat untuk mempelajari bagaimana untuk membina laman web, dengan kos yang rendah, dan dengan keselesaan masa anda, mulakannya dengan memiliki video cd ini.

Jika anda seorang yang serius ingin menjadi usahawan internet, membeli vcd ini mungkin merupkan langkah pertama anda sebelum menjadi usahawan besar! Sila klik pada link berikut untuk mendapatkannya : PLAZACENTRE.NET

Tiada ulasan: