Isnin, 2 Mac 2009

SEMINAR F2R

Seperti yang telah saya tulis di dalam pos yang terdahulu, kegawatan ekonomi dunia yang turut melanda negara kita, telah mengakibatkan ramai orang kehilangan pekerjaan. Maka ramailah yang mula mencari peluang-peluang baru selain dari makan gaji untuk meneruskan kelangsungan hidup.

Mencari peluang pendapatan dari internet juga sewajarnya menjadi salah satu dari bidang yang menjadi perkiraan anda. Saya pasti masih ramai yang kurang yakin dengan menjana pendapatan dari internet ini. Namun, jika anda memilih jalan yang betul, dan berguru dengan orang yang betul, perkara ini bukanlah sesuatu yang mustahil.

Menjana pendapatan melalui internet dengan pelbagai pilihan ‘niche’, sudah lama popular di luar negara. Kini negara kita Malaysia turut menjejak langkah. Telah lahir ramai tokoh-tokoh terbilang di dalam bidang-bidang kepakaran masing-masing.

Jika anda ingin turut menjejaki langkah mereka, ianya bukanlah sesuatu yang mustahil. Seperti yang telah saya katakan tadi, berguru dengan orang yang betul dan telah teruji keupayaan mereka, adalah suatu kaedah yang akan lebih memudahkan perjalanan anda.

Satu seminar yang akan membimbing anda bagaimana untuk menjana pendapatan dari internet bakal diadakan pada bulan April ini nanti. Seminar ini dinamakan sebagai “Seminar F2R”. Apa yang dimaksudkan F2R ? F2R adalah ringkasan dari perkataan Formula Rahsia RinggitHit, satu formula yang direka khas oleh penulis ebook “Formula Rahsia RinggitHit”, saudara Azam RinggitHit. Secara ringkasnya, formula ini menggabungkan kaedah YSM dan Google Adsense, untuk mendapatan pendapatan yang berlipat kali ganda. Kini formula rekaan saudara Azam ini boleh dipelajari tidak sekadar melalui ebook sahaja, bahkan juga melalui kaedah berguru secara terus dengan penulisnya. Saya rasa kaedah berguru ini adalah kaedah yang lebih berkesan dan praktikal.

Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai seminar ini, langsung sahaja ke laman web penganjur : SeminarF2R.com. Sayugia dimaklumkan, bahawa pihak penganjur kini sedang memberikan potongan harga yang sangat istimewa (jimat sehingga RM300 !) kepada bakal peserta yang membuat tempahan awal. Oleh itu, segeralah menyambar peluang ini sementara ianya masih di dalam tempoh tawaran.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sedih betul skrg ni...
bdk2 baru nak keluar U, trend plak trend buang pekerja...huhuu

apala nk jadi ngn ktorg ni nnt yer...