Ahad, 25 Januari 2009

MENJANA BERDUYUN PELAWAT DENGAN PERISIAN REFERERX

Di dalam apa jua bentuk perniagaan, kehadiran ramai pengunjung ke ruang perniagaan kita adalah sesuatu yang sangat diharapkan. Semakin besar jumlah pelawat yang datang, maka akan semakin besarlah harapan dan kemungkinan untuk perniagaan kita itu berkembang maju. Maka demikianlah juga halnya dengan perniagaan internet anda. Jika di dalam perniagaan konvensional, peniaga akan menggunakan pelbagai kaedah pengiklanan yang bersesuaian digunakan bagi menarik prospek, maka perniagaan internet juga mempunyai kaedahnya yang tersendiri.

Program Affiliate, Google Adwords, Teknik SEO misalnya, adalah merupakan contoh-contoh kaedah promosi yang diguna pakai oleh kebanyakan usahawan internet.

Tahukah anda, bahawa terdapat juga teknik pemasaran yang menggunakan perisian tertentu. RefererX adalah salah satu darinya. Perisian ini telah dibangunkan oleh saudara Azlan Hussain, dari RefererX.com.



Menurut saudara Azlan, dengan produk ciptaan beliau, anda akan dapat menjana pendapatan dari internet dengan lebih mudah dan berkesan. Anda boleh menggunakan RefererX untuk meningkatkan pendapatan anda melalui program Affiliate atau pun Adsense. RefererX juga boleh meningkatkan jumlah pelawat ke laman web atau blog anda. Dari ujikaji yang beliau lakukan sendiri, saudara Azlan telah berjaya menjana lebih USD$1000.00. Segalanya berjalan secara automatik ! Menarik bukan ?

Kini saudara Azlan ingin mengkongsikan hasil ciptaan beliau itu dengan semua orang. Jika anda berminat, sila dapatkan maklumat lanjut di RefererX.com. Dan jika anda masih ragu-ragu, kenapa tidak mencuba dahulu versi percubaan yang ditawarkan secara percuma sahaja. Saudara Azlan juga turut menawarkan bantuan tunjuk ajar secara peribadi, sehingga anda benar-benar mahir menggunakan perisian ini.


REVIEW ON REFERERX

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul ke ni. Takkan semudah itu..

Tanpa Nama berkata...

Untuk lebih kepastian, sila ke laman web RefererX.com

Tanpa Nama berkata...

hy! i'don't understand your language, but i'm trying to leave my congratulations for your blog!
See you soon!

Tanpa Nama berkata...

yea aku juga udah guna software ini. gampang banget :) sekarang mau orang ramei-ramei datang blog udah ngak rumit lagi.. gratis loo

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih Fara, di atas testimoni anda ! Kalau puas hati boleh la beli !

Tanpa Nama berkata...

Selamat ya atas blog nya, moga sukses.. :)

Kamu ada ngak senarai website yang boleh guna ama sofware ini. makanya aku cuba ama databsa diberi ngak nampak sangat pulangannya.. mungkin udah terlalo rame yang gunakanyna yea?

Tanpa Nama berkata...

waduh menarik yea..

Tanpa Nama berkata...

Ingat nak beli tak lama lagi. Nanti bolehla saya mintak tolong abang Ka'ab kalau ada masaalah nanti yea. :)

Tanpa Nama berkata...

Beli, jangan tak beli Norlie ! Untuk bantuan teknikal, lebih afdhal rasanya dirujuk terus dengan tuan yang empunya @ pencipta software tersebut, iaitu saudara Azlan Hussain. Beliau yang lebih arif mengenainya.

Tanpa Nama berkata...

testing-testing.. wah en Ka'ab, menarik nampak. aku duit tak cukup lagi, nanti dah cukup aku beli. hang dapat komisen kan, boleh la kasi diskaun sikit noo.. hehe jangan marah

Tanpa Nama berkata...

Tak mampu beli lagi tak mengapa ! Gunakan versi percuma dahulu. Nanti dah dapat hasil, baru beli ! Hi! Hi! Hi!

Tanpa Nama berkata...

Bagus ni ..biar aku study dulu sistem yang di sediakan

Tanpa Nama berkata...

salam kenal sajalah...

Tanpa Nama berkata...

Just blogwalking, salam kenal ni cik