Ahad, 1 Februari 2009

PAKEJ EBOOK PERCUMA : PANDUAN UNTUK MENJADI KAYA RAYA !

Anda sering dilanda kesempitan wang dan ingin membebaskan diri darinya ? Atau anda sedang berada di zon selesa tapi bercita-cita untuk menjadi lebih kaya ? Apa pun jawapan dan impian anda, anda memerlukan panduan untuk merealisasikannya.

Anda boleh membeli buku-buku panduan yang bertauliah, atau melantik penasihat kewangan yang profesional. Namun, sebelum melangkah untuk semua itu, kenapa tidak mencuba dengan sumber-sumber yang percuma dahulu ? Apa tah lagi jika sekarang ini anda berada di dalam situasi kewangan yang merunsingkan, sudah pasti mengeluarkan modal memantapkan pengetahuan anda tentang dunia kewangan , akan menjadi satu lagi beban yang baharu pula.

Tidak mengapa. Tidak semua perkara seharusnya bermula dan bergerak dengan wang. Modal yang paling besar dan berharga di dalam diri manusia ini adalah akal fikirannya. Tanpa akal fikiran yang waras, modal yang berupa wang dan kebendaan pun belum pasti akan dapat diurus secara bijaksana. Sementara akal yang sentiasa dikemaskini dan ditambahnilai dengan pelbagai cabang ilmu, sudah pasti akan dapat merencana dan menghasilkan sesuatu yang hebat.

Oleh itu marilah kita berusaha menambahnilai kepada kualiti minda kita. Sesuatu yang diperolehi secara percuma tidak semestinya tidak mempunyai nilai dari segi ilmiahnya. Laman web VisiJutawan.com kini menawarkan sesuatu yang sangat berharga untuk anda. Tetapi tawaran ini hanya untuk mereka yang cintakan ilmu sahaja. Tawaran yang saya maksudkan itu ialah “Pakej Panduan Untuk Menjadi Kaya Raya !”.


Pakej ini terbahagi kepada dua bahagian, iaitu Panduan Utama, dan juga Bonus. Panduan utama mengandungi koleksi artikel pelbagai tajuk, yang ditulis oleh berbilang penulis. Terdapat sejumlah 25 tulisan semuanya. Ianya menyangkuti pelbagai perbincangan dan topik, seperti motivasi, muhasabah, panduan, tips, komentar, biografi jutawan dan sebagainya. Semua berkisah di sekitar kewangan dan kejutawanan.


Sementara di bahagian Bonus pula, anda akan dihadiahkan dengan koleksi pelbagai ebook dan artikel, di dalam Bahasa Melayu dan Inggeris. Terdapat 25 judul kesemuanya. Serba-serbinya menceritakan perihal kewangan dan perancangan kewangan. Terdapat juga beberapa judul yang membicarakan soal hukum di dalam sesuatu pelaburan dan urusniaga. Ya, di dalam keghairahan mencari kekayaan, persoalan hukum, halal dan haram, seharusnya tidak dikesampingkan.

Kesimpulan saya, sayugia benarlah anda ‘menyambar’ pakej ini segera, senyampang ianya masih diedarkan secara percuma. Saya tidak pasti apakah pemilik koleksi ini, saudara Razif Yusof, 25 tahun, akan selamanya memberinya percuma.

Dapatkan “Pakej Panduan Untuk Menjadi Kaya Raya” ini segera di www.visijutawan.com . Oh ya! Terdapat satu lagi pendedahan berani di dalam pakej ini. Pendedahan mengenai seseorang yang bernama Nabil Hamidun. Siapakah beliau ini ? Dapatkan pakej ebook ini untuk mengetahui jawapannya...




Tiada ulasan: