Jumaat, 16 Januari 2009

BUAT DUIT DENGAN GRAFIK...

Pernahkah anda terfikir bagaimana untuk membuat duit lumayan dengan grafik? Dan mampukah anda melakukannya tanpa pengetahuan yang luas di dalam bidang tersebut? Mungkin anda hanya terfikir bahawa kita hanya boleh buat duit lumayan hanya dengan servis design.

Cara buat duit dengan grafik sebenarnya masih belum banyak diketahui oleh kebanyakan usahawan internet. Percaya atau tidak, terdapat sehingga 14 cara untuk buat duit dengan grafik ini. Dan ada antara teknik-teknik tersebut tidak mewajibkan anda menjadi seorang pakar grafik terlebih dahulu.

Sehubungan dengan itu, Mawardee telah melancarkan satu lagi produk terbaru beliau. Produk ini dinamakan sebagai "Video Tulisan Pro". Di antara kandungan pakej panduan ini ialah :

- Koleksi video demi video untuk menghasilkan grafik tahap newbie dan advance.
- Ebook "14 Cara buat Duit Dengan Grafik"
- Ebook 'Teknik Ciplak Grafik"
- Ebook "RM1,000 1 Hari"
- ... dan banyak lagi !

Walaupun panduan ini kelihatannya lebih memfokuskan kepada grafik tulisan, namun sebenarnya video ini sangat melengkapi banyak aspek. Terutamanya dari segi pembelajaran, kemahiran menguasai grafik, teori dan praktikal buat duit dengan grafik, dan banyak lagi yang dibongkar.

Untuk pengetahuan anda juga, Mawardee selaku pencipta produk tersebut juga telah sudi untuk berkongsi dan mendedahkan rahsia 'Surat Jualan' beliau yang memberikan hasil sebanyak RM34,000 hanya dalam sebulan! Ini peluang yang seharusnya direbut!

Nah, apa lagi! Kini satu lagi peluang untuk anda buat duit telah terbuka. Dapatkan panduan ini untuk merealisasikan impian anda : VIDEO TULISAN PRO.

Oh ya! Menurut Mawardee, pakej ini hanya akan dijual terhad kepada 300 orang pembeli sahaja. Selepas itu nanti, jualan akan ditutup. Oleh itu, sila dapatkannya sementara masih ada kesempatan...

2 ulasan:

Unknown berkata...

investigate this site article important site Ysl replica pop over to this web-site you could check here

Unknown berkata...

e7s85i7k87 b8j76v0z94 y8e50p7k90 s8k45d8i52 f9q40r6g31 c3n31s4w35