Isnin, 14 Julai 2008

KOLEKSI RUJUKAN UNTUK CLICKBANK !

Saya pasti anda sudah pun mengenali apa itu Clickbank, saya juga pasti anda sudah pun maklum bahawa Clickbank sudah pun membuka kewargaannya kepada rakyat Malaysia. Maka seharusnya anda tidak ketinggalan untuk sama-sama menangguk peluang menjana pendapatan dari langit terbuka ini.

Oleh kerana pintu Clickbank masih baru dibuka secara rasminya untuk rakyat Malaysia pada bulan April yang lalu, maka tentu sahaja rujukan mengenainya masih belum begitu meluas, terutamanya bagi mereka yang masih baru dalam mengenali dunia perniagaan dan pendapatan sampingan dari internet. Jika di kalangan ‘otai’, mereka mempunyai kaedah dan helah tersendiri, yang mungkin di luar kemampuan para ‘newbie’ untuk menjejaki langkah mereka itu.

Di atas kesedaran itulah barangkali, saudara Faisal Isa atau Fai, mengusahakan pengumpulan sumber-sumber rujukan yang boleh membantu anda memahami Clickbank dengan lebih mudah dan cepat. Ini kerana, anda tidak perlu lagi membuang masa dan bersengkang mata untuk mencari sumber-sumber rujukan dari internet.

Fai menamakan koleksi ini sebagai Pakej Khas Panduan Lengkap Clickbank Di Malaysia. Pakej ini mengandungi lebih dari 100 produk digital yang terdiri dari ebook-ebook yang sarat dengan ilmu pengetahuan, dan juga software-software yang berkaitan.

Pakej ini di bahagikan kepada 6 kategori iaitu :
Basic IM Tools
Mindset Tools
Affiliate Tools
Publisher Tools
Marketing & Strategy Tools
Special Bonus

Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai pakej ini dengan merujuk kepada laman web CBMALAYSIA.COM.

Seperkara lagi yang menariknya ialah peluang untuk anda menjana sampingan dari cbmalaysia.com ini. Anda juga berpeluang untuk menjadi agen affiliate cbmalaysia.com. Kaedah yang digunakan untuk program affiliate cbmalaysia ini ialah bentuk ‘dua tingkat’, iaitu anda masih berpeluang untuk mendapat komisen jika affiliate di bawah anda mendapat jualan.

Jika anda berminat untuk menyertai program affiliate ini, sila daftar di sini : DAFTAR !!!
Cepat daftar, dan lakukan promosi segera, kerana tawaran ini akan berakhir pada 31hb. Julai ini. Hanya ada beberapa hari sahaja lagi !