Rabu, 16 Julai 2008

EBOOK PERCUMA : RAHSIA TRAFIK VIDEO MARKETING

Berita baik dan menarik untuk anda !

Saudara Hairi (aka The Reds) telah menghasilkan sebuah ebook panduan yang diberi judul ‘Rahsia Trafik Video Marketing’. Apa yang saya katakan baik dan menariknya ialah ianya diberikan secara percuma sahaja. Anda boleh mendownload ebook percuma tersebut di aspirasicyber.com.

Bahkan tambah lebih menarik lagi, anda berpeluang untuk mendapatkan pendapatan sampingan melalui program Pay Per Lead beliau. Cepat ! Daftar segera untuk program affiliate beliau sebelum ianya tamat pada bulan November nanti. Selain dari komisen sebanyak RM0.20 bagi setiap salinan ebook yang dimuatturun, pehak penganjur turut menawarkan ganjaran wang tunai untuk tiga tempat teratas.

Saya tidak akan mengulas panjang mengenai ebook ini kerana ianya adalah percuma, dan anda boleh mendapatkannya dan menilainya sendiri tanpa mengeluarkan sesen pun. Namun secara peribadi, saya merasakan ebook yang ‘setebal’ 53 mukasurat ini amat bermanfaat sekali. Kaedah pemasaran melalui video ini sememangnya perkara baru bagi diri saya. Bahkan jika menurut ebook ini sendiri pun, ianya masih belum begitu meluas lagi penggunaannya di Malaysia. Maka kerana itu pengetahuan mengenainya tidak harus dikesampingkan. Ianya akan membantu menambahkan lagi kaedah promosi dan pemasaran anda !

Tiada ulasan: