Khamis, 17 Julai 2008

EBOOK PERCUMA : RAHSIA MENJADI PRO AFFILIATE !

Berita baik dan menarik sekali lagi !

Nampaknya mutakhir ini begitu giat sekali IM-IM tempatan kita menulis dan mengedarkan ebook panduan secara percuma. Ini merupakan satu perkembangan yang amat sihat saya kira. Ianya dapat membantu membantu merancakkan lagi dunia perniagaan internet Malaysia, terutamanya di dalam mendidik bakal-bakal usahawan internet yang berminat. Ebook- ebook yang dihasilkan ini juga tidaklah kurang hebatnya. Ianya dihasilkan dengan kualiti yang baik walau pun untuk edaran percuma sahaja.

Hari ini saya ingin memperkenalkan satu lagi ebook percuma yang baru sahaja dilancarkan di dalam beberapa hari yang lalu. Ianya berjudul ‘Rahsia Menjadi Pro Affiliate’, yang disusun secara bersama oleh saudara Din Beramboi dan Kento. Kepada anda yang berminat untuk memuatturun ebook percuma ini, bolehlah mendapatkannya di rahsia-pro-affiliate.com.

Rahsia-pro-affiliate.com turut menawarkan peluang pendapatan sampingan untuk anda ! Sertai program affiliate mereka dan anda akan dibayar sebanyak RM0.25 bagi setiap ebook yang dimuatturun melalui link affiliate anda. Cepat daftar kerana program ini akan berakhir pada 13hb. Ogos nanti.