Selasa, 29 Julai 2008

EBOOK PERCUMA : 20 CARA JIMAT MINYAK KERETA

Di dalam beberapa pos yang terdahulu, saya telah menulis mengenai beberapa produk untuk membantu menjimatkan perbelanjaan anda. Produk yang saya maksudkan itu ialah alat untuk menjimatkan tenaga elektrik serta produk yang boleh menjimatkan petrol atau diesel anda. Sememangnya untuk mendapatkan produk tersebut, memerlukan sedikit pelaburan. Jika memikirkan jangka pendek, tentulah ianya agak membebankan. Namun jika anda berpandangan jauh, ianya adalah satu pelaburan yang amat menguntungkan. Namun, walau apa pun, pilihan adalah di tangan anda !

Usaha dan ikhtiar berjimat juga boleh di dalam pelbagai cara. Jika anda tidak mampu mengeluarkan belanja, masih ada pilihan lain untuk memulakan langkah berjimat. Ianya adalah bermula dari perkara yang paling asas, iaitu melalui sikap dan amalan harian kita sendiri. Untuk memperbaiki sikap, adakalanya kita memerlukan panduan dan bimbingan dari seseorang yang telah berpengalaman atau dari bahan bacaan yang telah dibuat kajian tentangnya.

Hari ini saya ingin memperkenalkan sebuah ebook yang boleh membantu anda melakukan langkah penjimatan ke atas minyak kereta anda. Ebook ini berjudul “20 Cara Jimat Minyak Kereta”, yang diusahakan pengumpulannya oleh saudara Fahmy (aka CODE7). Anda bertuah kerana penulis ebook ini telah menyumbangkan ebook ini secara percuma sahaja untuk manfaat bersama.

Kepada anda yang masih belum memiliki ebook ini bolehlah mendownloadnya melalui pautan berikut : http://www.ziddu.com/download/1749154/JIMAT-MINYAK-KERETA.zip.html

Pelajarilah, bagaimana perubahan kepada tabiat dan gaya anda menggunakan kenderaan anda, dapat membantu menjimatkan penggunakan bahanapi kereta anda, seterusnya akan menjimatkan juga perbelanjaan harian anda.

Sebar-sebarkanlah ebook ini kepada saudara dan rakan, yang jauh atau pun dekat, dengan memberikan link pautan download di atas kepada mereka. Atau, bawakan sahaja mereka ke pos ini. Mudah-mudahan usaha anda dapat memberi manfaat kepada semua.

1 ulasan:

"Hamba allah swt yg lemah" berkata...

tip yang menarik.. terima kasih.