Khamis, 24 Julai 2008

BLOG PERNIAGAAN INTERNET & EBOOK PERCUMA RAHSIA SQUEEZE PAGE

Di dalam pos kali ini, saya akan membicarakan dua perkara sekaligus. Ini kerana di antara dua perkara tersebut saling mempunyai perkaitan di antara satu sama lain. Dua perkara tersebut adalah sebagaimana judul pos saya pada hari ini iaitu :

1. Blog PerniagaanInternet.com

Blog ini diempunyai oleh saudara AmmarZahar, seorang usahawan internet muda. Siapakah AmmarZahar ? Tidak perlulah saya memperkenalkannya di sini. Anda boleh berkenalan dengan beliau di blognya: PerniagaanInternet.com. Sesuai dengan judulnya, blog ini seratus peratus membicarakan soal perniagaan internet dan sekitarnya. Kepada anda yang berstatus newbie (seperti saya !), yang baru hendak berjinak-jinak dengan dunia perniagaan internet blog PerniagaanInternet.com adalah merupakan satu lagi pilihan yang baik untuk anda membuat rujukan. Oh ya! AmmarZahar turut menawarkan produk percuma kepada anda ! Anda Cuma perlu mendaftarkan diri di borang langganan untuk mendapatkan akses percuma bagi produk percuma tersebut.

Apa ditunggu lagi ? Ayuh ! Jom ke blog PerniagaanInternet.com !


2. Ebook percuma : RAHSIA SQUEEZE PAGE.

Pada 4hb Julai yang lalu, saudara AmmarZahar juga telah melancarkan ebook percuma beliau yang berjudul ‘Rahsia Squeeze Page’.

Apa itu Squeeze Page ?

Saya tidak akan menerangkan mengenainya di sini. Saya sendiri sebenarnya baru sahaja memahami apa itu Squeeze Page ini di dalam ertikata sebenarnya setelah membaca ebook ini. Walau pun ianya bukanlah sesuatu yang asing bagi kita, malah kita sering menemuinya di mana-mana di internet, namun pentafsiran secara yang lebih ilmiah itulah yang dapat kita perolehi di dalam ebook ini.

Ebook Rahsia Squeeze Page membicarakan sepenuhnya mengenai Squeeze Page dan kepentingannya di dalam perniagaan internet. Ianya boleh dikatakan sebagai suatu rujukan yang lengkap di dalam bahasa Melayu setakat yang pernah saya temui.

Turut ditunjukajar kepada kita lewat ebook ini, ialah bagaimana untuk membina laman ‘squeeze’ ini. Yang menariknya, anda turut diberi pilihan sama ada mahu menggunakan perisian berbayar, atau pun perisian percuma. Kedua-dua pilihan ini, diberikan panduan secara lengkap dan teratur.

Saya tidak pasti apakah ebook ini akan selamanya diedarkan secara percuma atau pun tidak. Oleh itu sayugianya saya mencadangkan agar anda mendownload segera ebook ini sebelum saudara AmmarZahar mengubah fikiran untuk menarik balik tawaran percuma beliau. Anda boleh memuatturun ebook ini di PerniagaanInternet.com.

Khabarnya AmmarZahar juga bakal menerbitkan sebuah lagi ebook menjelang Ogos depan. Ikutilah perkembangannya di blog beliau.

Tiada ulasan: