Selasa, 20 November 2007

LIMA PEMBOHONGAN TERBESAR…

Di dalam pos yang lalu saya telah pun memperkenalkan kepada anda ebook "Sistem Rahsia V2.0" hasil kajian dan tulisan saudara Amirul Faisyal.

Hari ini saya ingin memperkenalkan satu lagi buah tangan dari Amirul, sebuah lapuran yang dinamakan sebagai "Lima Pembohongan Terbesar Perniagaan Internet". Lapuran ini adalah merupakan catatan dari pengalaman peribadi beliau sepanjang penglibatan beliau di dalam perniagaan internet, serta pengamatan beliau terhadap situasi yang telah berlaku di Malaysia ini khususnya.

Apa yang paling menariknya, ebook ini diedarkan secara percuma sahaja. Oleh itu tiada lagi sebab untuk anda tidak memilikinya. Lagi pun , ebook ini hanyalah setebal 25 mukasurat sahaja. Ianya boleh anda baca dalam tempoh untuk menghabiskan secawan kopi panas. Maka tiada alasan untuk anda mengatakan tiada masa untuknya. Walau apa pun, jika anda serius untuk menjadi seorang usahawan internet, ebook ini memang wajar anda rujuki. Seperti kata Smartzul di dalam menanggapi ebook ini :

" Lima pembohongan yang dibongkar melalui laporan ini sudah mencukupi untuk menyelamatkan anda daripada kerugian banyak masa, wang dan juga peluang.

Jika anda mahu berada di atas landasan dan laluan yang betul di dalam perniagaan Internet, maka anda wajib membaca laporan ini." – Smarzul.

Oleh kerana ebook ini percuma, dan tidaklah setebal mana, tidak perlulah saya mengulas panjang mengenainya. Cuma sebagai motivasi tambahan, saya ingin ingin memperkenalkan 7 istilah, yang merupakan 7 tahap untuk seorang yang bergelar usahawan internet, sebagaimana yang tertulis di dalam ebook ini.

Tujuh istilah tersebut ialah ; The Mooches, The Wanna-Be, The Pretend To Be, The Newbie, The Marketer, The Master, dan The Entrepreneur. Anda boleh mendapatkan definisi bagi istilah-istilah tersebut melalui ebook ini, dan seterusnya mengenal pasti di tahap manakah anda kini…

Jangan lupa untuk download segera !

Tiada ulasan: