Jumaat, 2 November 2007

BUAT DUIT DENGAN SOYA !

Ini ada satu idea perniagaan yang menarik untuk anda. Terutamanya kepada anda yang ingin mencari rezeki tambahan untuk menabung belanja kahwin anda ! Ianya bukanlah sesuatu yang baru. Tapi rasanya perniagaan ini belumlah lagi sampai ke tahap tepu. Jika kena pada tempat dan persekitarannya, ianya pasti menguntungkan. Kurang persaingan tetapi ada permintaan, maka insyaAllah, perniagaan anda ada potensi untuk maju.

Perniagaan yang saya maksudkan itu ialah menjual air soya dan juga Tau Fu Fah. Tidak ada pengetahuan ? Tidak mengapa. Kini telah muncul sebuah ebook yang boleh membimbing anda untuk memulakan perniagaan air soya atau pun Tau Fu Fah ini. Ebook ini diberi judul, "Rahsia Tau Fu Fah Terbongkar!", ditulis oleh saudara Muhammad Muaz melalui pengalaman ibunya sendiri yang telah berpengalaman selama lima tahun berniaga produk berasaskan soya ini.

Ebook ini tidak sekadar mengajar anda bagaimana menghasilkan produk soya yang sedap dan menarik dilihat, tetapi juga turut membimbing anda bagaimana seharusnya anda mengendalikan perniagaan ini. Ya, setiap perniagaan mempunyai kaedah yang tersendiri untuk diuruskan.

Jika anda seorang penggemar soya, ebook ini juga amat bermanfaat untuk anda. Kini anda tidak perlu lagi membelinya, tetapi sebaliknya anda boleh menghasilkan sendiri air soya atau pun tau fu fah yang anda gemari itu dengan panduan ebook ini. Dengan melakukannya sendiri, maka sudah pasti kebersihannya akan lebih anda yakini.

Anda tidak menggemari soya ?
Ya, ada sesetengah orang tidak menggemari soya mungkin kerana rasanya. Namun begitu fakta-fakta berikut mungkin boleh mengubah sikap anda; kacang soya adalah merupakan sumber makanan seimbang yang agak murah berbanding daging, susu dan telur. Ianya merupakan sumber protein yang tinggi tetapi rendah lemak, amat sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kolestrol dan berat badan, masalah jantung danjuga kencing manis.

Kacang soya mengandungi vitamin A, B, C, D dan lecithin. Ianya juga mengandungi bahan mineral seperti calsium, sodium, magnesium, iron dan juga phosphorous. Di antara kelebihan lain khasiat soya ialah mengurangkan risiko kanser payudara, kanser prostat dan juga mengurangkan simptom menopaus.

Mudah-mudahan dengan maklumat mengenai khasiat kacang soya ini bukan sahaja akan meningkatkan kecenderungan anda kepada produk berasaskan soya, bahkan juga akan dapat membantu meningkatkan jualan anda nanti jika anda benar-benar berminat untuk menjadikannya sebagai sumber pendapatan.

Tiada ulasan: