Rabu, 28 November 2007

BUAT DUIT DENGAN AUCTIONADS!

Ini ada lagi satu peluang untuk anda pemunya blog khususnya, atau laman web yang bersesuaian untuk menjana pendapatan sampingan. Ianya masih berasaskan pengiklanan. Program yang saya maksudkan ialah Auction Ads.

Secara ringkasnya, Auction Ads ialah pengiklanan yang memaparkan barang-barang yang dilelong di Ebay. Pendapatan untuk anda dikira dengan dua kaedah :

1. Jika berlaku sebarang pembelian sama ada secara bidaan atau pun 'Buy It Now', di mana pembelian tersebut terjadi hasil dari klik yang dilakukan oleh pengunjung blog anda. Anda boleh merujuk di sini untuk mengetahui lebih lanjut cara pembayaran komisen untuk kaedah ini.

2. Program Afiliate. Jika anda berjaya mendaftarkan peserta baru untuk program ini, anda juga layak untuk mendapat komisen sebanyak 5% dari jumlah pendapatan peserta bawahan anda.

Pihak Auction Ads akan membayar komisen pada setiap awal bulan, tetapi dengan syarat pendapatan terkumpul anda telah mencapai jumlah USD50.00. Pembayaran akan dibuat melalui Paypal.

Sama seperti Widget Bucks yang telah saya perkenalkan sebelum ini, iklan Auction Ads juga boleh diletakkan bersekali dengan iklan Google Adsense di laman blog anda. Anda juga boleh meletakkan seberapa banyak iklan yang anda mahu, di laman web anda serta di seberapa banyak laman web yang anda ada hanya dengan menggunakan satu akaun sahaja.

Saya telah pun memperkenalkan beberapa program pengiklanan seumpama ini sebelum ini. Maka terpulanglah kepada anda untuk memilih yang mana bersesuaian, sama ada dari sudut potensi pendapatan yang lebih baik, kesesuaian dengan tema blog anda, mahu pun keselesaan anda dengan syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh penganjur program.

2 ulasan:

Unknown berkata...

click to read replica wallets check these guys out gucci replica handbags see this page bags replica ysl

Unknown berkata...

t0t64n8t15 a8k71i3b17 d7z56p1w34 i9l47u8z38 e3a05k2b90 t7e55h9j83