Isnin, 23 November 2009

JUS KISMIS ASY-SYIFA'

Di dalam pos yang lalu, ada dinyatakan secara sepintas lalu mengenai Jus Kismis Asy-Syifa’. Jus Kismis Asy-Syifa’ adalah merupakan salah satu dari produk edaran Muslimah Shop Sdn Bhd (MSSB). Untuk mengenali dengan lebih dekat mengenai khasiat dan manfaat produk ini, marilah sama-sama kita baca artikel yang ditulis oleh Dr. Hamzah bin Jaffar, tokoh yang mencetus Formula Jus Kismis Asy-Syifa’ ini. Beliau juga merupakan Konsultan MSSB.

Amalkan Jus Kismis Asy-Syifa’ Dengan Penuh Jujur, InsyaAllah Anda Akan Dapat Rasai Berkat & Manfaatnya.

Beberapa Persoalan

Sejak Jus Kismis A-Syifa’ berada di pasaran, beberapa persoalan telah dikemukakan kepada kami, Muslimah Shop (MS) mengenainya. Antaranya :

1. Bolehkah Jus Kismis As-Syifa’ merawat penyakit migrain saya?
2. Berapa lamakah anak saya akan berubah sikap dan perilakunya setelah mengamalkan Jus Kismis As-Syifa’?
3. Anak saya lemah dalam pelajaran, berapa botolkah perlu saya berikan kepadanya supaya ia berminat untuk belajar dan cemerlang dalam pelajaran?

Untuk menjawab persoalan ini, MS sebagai pengedar utama produk Jus Kismis As-Syifa’ telah mengambil langkah dengan dengan mengemukakan jawapan yang jelas, luhur dan jujur iaitu:

1. Jus Kismis As-Syifa’ bukanlah ubat tetapi ia hanyalah produk yang diharapkan ada berkat dan khasiatnya.
2. Jus Kismis As-Syifa’ juga adalah gabungan makanan yang disyorkan oleh Allah SWT, Tuhan Semesta Alam dan Rasulullah (SAW), Nabi akhir zaman atau secara mudahnya kita namakan ia sebagai ‘Makanan As-Sunnah’.

Justeru itu, kami hanya mampu memberi jawapan agar kita hendaklah berlaku jujur kepada diri kita sendiri dalam memakan Makanan As-Sunnah ini. Paling tidak, kita memakannya semata-mata hendak mendapat berkat dan juga khasiat, atas dasar makanan tersebut telah disyorkan oleh Rasulullah SAW dan telah pun tersebut di dalam Al-Quran.

Harus diingat bahawa sejarah penciptaan Jus Kismis Asy-Syifa’ adalah semata-mata untuk memudahkan kaum Muslimin untuk memakan Makanan As-Sunnah seperti yang disyorkan oleh Rasulullah SAW dan diamalkan oleh generasi silam. Asas pembuatannya bukan untuk mencari keuntungan dan dikormesilkan.

Dengan kebesaran dan kuasa Ilahi, mereka yang mengamalkan dengan penuh jujur ini telah dianugerahkan oleh Allah SWT dengan berbagai-bagai keistimewaan dan manfaat yang sukar dipercayai.

Testimoni terkini.

Antara manfaat yang telah mereka alami dan rasai, boleh dilihat menerusi beberapa testimony terkini yang sempat kami rakamkan dari pelanggan kami yang mengamalkan Jus Kismis Asy-Syifa’. Antaranya ialah dengan izin Allah, penyakit migraine seorang wanita telah hilang.

Manakala seorang guru yang sedang menyambung pelajarannya di peringkat ijazah tinggi tidak lagi merasa lemas, lemah dan putus asa dalam meneruskan pengajian dan penyelidikannya. Bahkan fikirannya merasa cerah, ingatannya makin kuat dan semangatnya semakin tinggi untuk menyiapkan tesisnya.

Bahkan anaknya yang bernama Mohd. Syafiq berumur 9 tahun, telah memperlihatkan aksi yang luar biasa apabila mampu membaca, menghafal bahkan menceritakan kembali cerita di dalam Bahasa Inggeris sehingga beliau terpilih dalam pertandingan acara bercerita dalam Bahasa Inggeris.

Beliau adalah satu-satunya wakil pelajar Melayu dalam pertandingan tersebut. Sedangkan sebelum ini beliau terlalu lemah di dalam matapelajaran Bahasa Inggeris. Perubahan luar biasa ini berlaku selepas 2 hari adik Mohd Syafiq mengamalkan Jus Kismis Asy-Syifa’.

Dalam kes yang lain pula telah berlaku kepada seorang anak pelangan Jus Kismis Asy-Syifa’ yang mana anaknya ini sering bercakap tidak benar. Selepas mengamalkan Jus Kismis Asy-Syifa’, anaknya telah bercakap benar apabila bertanya sesuatu barang yang berharga miliknya telah hilang. Satu keajaiban dan kejutan bagi ibunya.

Selain daripada itu, seorang anak kecil yang ‘gagap’ telah hilang gagapnya, selepas mengamalkan Jus Kismis Asy-Syifa’. Sebenarnya kes yang sama juga telah berlaku kepada seorang pelajar berumur 10 tahun pada tahun 2003 yang lalu.

Oleh itu, sewajarnyalah kita semua mengamalkan Jus Kismis Asy-Syifa dan pastikan ia menjadi amalan kita bersama keluarga. Amalkanlah dengan penuh jujur dan yakin. Mudah-mudahan kita akan mendapat berkat, hakikat dan manfaatnya daripada pengamalan Jus Kismis Asy-Syifa’ ini.

__________________________________________________________
Penyiaran rencana di atas adalah dengan ihsan Muslimah Shop Sdn Bhd, pengedar produk-produk berjenama MS.

Jus Kismis Asy-Syifa kini boleh anda beli secara online di Kedaisiberneka.

Tiada ulasan: