Isnin, 7 Disember 2009

JUALAN AKHIR TAHUN… YES!

Ops! Sebelum anda terkeliru dengan tajuk di atas, biarlah awal-awal lagi saya memaklumkan bahawa tawaran Jualan Akhir Tahun ini bukanlah berlaku di Kedaisiberneka. Buat masa ini Kedaisiberneka belum berkemampuan lagi untuk membuat tawaran seumpama itu.


Saya sebenarnya sedang membantu mempromosikan produk usahawan internet yang lain, disamping membantu anda juga untuk mendapatkanpilihan yang lebih baik dan lebih nilai untuk wang anda.

Jualan Akhir Tahun atau Year End Sale (YES) ini, adalah pakej yang ditawarkan oleh dua buah syarikat, Ilham Vision dan IITs. Kedua-dua syarikat ini bergabung dan menawarkan 3 produk pada satu harga yang sangat istimewa. Apakah produk-produk tersebut ? Sila lihat imej di bawah :



Jika anda lihat pada imej di atas, jika anda membeli produk-produk tersebut secara berasingan, jumlah keseluruhan harganya ialah RM240.00. Namun, untuk tempoh yang sangat terhad ini anda cuma perlu membayar sebanyak RM150.00 sahaja untuk ketiga-tiga produk tersebut. Anda telah berjimat sebanyak RM90.00, atau mendapat diskaun sebanyak 37.5%.

Secara umumnya, Pakej YES ini amat bersesuaian kepada mereka yang sedang berkira-kira atau sedang mengintai peluang untuk 'cari makan' di internet, sama ada melalui bidang perniagaan, mahu pun melalui bidang pengiklanan.

Berikut ini saya senaraikan kembali ketiga-tiga produk di atas, mungkin ianya kurang jelas pada penglihatan anda.

VIDEO TUTORIAL MEMBINA LAMAN WEB E-SHOP - Harga asal = RM100.00
PANDUAN BLOG AUTOMATIK - Harga asal = RM90.00
PANDUAN ASAS ADSENSE - Harga asal = RM50.00

Ketiga-tiga produk di atas telah dihasilkan oleh dua beradik yang sudah pun berpengalaman luas di dalam bidang perniagaan dan penghasilan pendapatan sampingan melalui internet.

Jika anda ingin turut serta menjejaki langkah mereka, ayuh dapatkan segera produk ini sementara ianya masih di dalam tempoh tawaran... YES!