Jumaat, 28 November 2008

EBOOK SENSASI : PANCUTKAN ISTERI ?

Di dalam pos yang lalu, saya telah mengkongsikan dengan anda beberapa produk yang berkaitan dengan aktiviti hubungan intim di antara suami isteri. Ianya hanyalah untuk mereka yang memerlukannya sahaja. Samada mereka yang mempunyai masalah dalam hal tersebut, atau pun kepada anda yang berhajat untuk menambahnilai kepada ‘keupayaan’ diri anda.

Hari ini saya ingin berkongsi satu produk lagi. Kali ini bukanlah berbentuk bahan ransangan yang bersifat fizikal. Ia lebih kepada pengetahuan. Saya sering menyatakan di blog ini, dan anda pasti bersetuju mengenainya, bahawa apa pun pekerjaan yang ingin kita lakukan, hasilnya akan pasti lebih cemerlang jika kita melakukannya di dalam keadaan yang berilmu. Ini tidak terkecuali di dalam hal hubungan asmara atau atau sanggama.

Oleh itu untuk kali ini saya ingin memperkenalkan kepada anda sebuah ebook yang menyorot mengenai perkara tersebut. Ebook tersebut berjudul ‘Pancutkan Isteri’. Melihat kepada judulnya sahaja, saya sendiri telah berfikir beberapa kali untuk menyiarkannya di sini. Saya khuatir ada di kalangan anda yang merasa tersinggung dengan maksud judulnya yang sangat berterus terang.

Walau bagaimana pun, saya merasakan di dalam membicarakan soal hubungan mesra suami isteri ini, memang kita tidak dapat lari untuk bersikap berterus terang. Cumanya, jika di dalam keadaan dan suasana yang terbuka, maka kita haruslah menggunakan bahasa yang sedikit bersopan. Namun, jika anda membaca maklumat yang diberikan di laman web penulis ini, tidaklah keterlaluan sangat. Begitu juga bahasa yang digunakan di dalam ebook tersebut. Cuma judulnya sahaja yang agak sensasi bunyinya. Mungkin salah satu dari strategi perniagaan beliau agaknya!.

Saya tidak mahu mengulas lanjut mengenai kandungan ebook ini. Lagi pula saya bukanlah pakar mengenainya. Jika anda berminat, sila dapatkan maklumat lanjut langsung dari laman web penulisnya : PancutkanIsteri.com

Ebook ini khabarnya, telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Mungkinkah ianya ebook berbahasa Melayu yang paling laris di Malaysia untuk tahun 2008 ini ?

Jika anda ingin menambah ilmu, dan jika anda inginkan kelainan yang ketara dari malam-malam yang sebelumnya, dapatkanlah segera ebook ini ! Mudah-mudahan kasih sayang anda suami-isteri semakin erat...