Jumaat, 21 Mac 2008

TAWARAN PROMOSI DARI MASTERELOAD.

Salam sejahtera buat sekalian pembaca!
Rasanya masih belum terlewat lagi untuk saya mengucapkan selamat menyambut Maulidur Rasul. Marilah kita sama-sama memperbanyakkan selawat ke atas baginda, mudah-mudahan kita adalah di antara ummatnya yang bakal mendapat syafa’at baginda di akhirat nanti.

Tujuan penulisan saya hari ini adalah sekadar untuk membuat satu pengumuman ringkas. Mastereload kini sedang membuat promosi (bermula semalam, 20/3/2008) untuk pendaftaran ahli baru dengan kadar yuran RM25.00 sahaja. Dari jumlah tersebut, RM10.00 akan dikembalikan kepada anda di dalam bentuk Reload Point (RP) yang boleh anda gunakan untuk membeli nombor PIN yang senilai dengannya.

Promosi ini akan berakhir pada 30/3/2008 ini. Kepada anda yang berminat, segeralah membuat pendaftaran di laman web promosi kami di Mastereload.biz. Dengan menyertai Mastereload, selain dari berpeluang membeli tambahnilai prabayar anda pada harga diskaun, anda juga berpeluang menjana pendapatan sampingan yang lumayan juga! Segalanya bergantung kepada usaha anda...

Tiada ulasan: