Sabtu, 1 Mac 2008

LAPURAN PERCUMA & USD PERCUMA !

Berita baik untuk anda ! Jika anda masih belum bersedia untuk mengeluarkan belanja membeli ebook rujukan untuk Pemasaran Affiliate, ini ada lapuran percuma untuk anda. Lapuran ini berjudul, “Affiliate X Factor”. Penulis ebook ini Andrew Fox, khabarnya adalah dari seorang pencuci kereta mengumpul wang untuk membeli sebuah komputer, kini telah berjaya memiliki sebuah rumah bernilai jutaan Dollar, dan dua buat kereta Ferrari, hasil dari penglibatannya dengan perniagaan internet khususnya Pemasaran Affiliate.

Jom soroti perjalanan hidup beliau yang daripada tidak memiliki sebuah komputer pun pada sembilan tahun yang lalu, sehingga mampu memiliki rumah dan kereta mewah kini! Beliau turut mendedahkan rahsia kejayaan beliau lewat ebook percuma ini.

Satu lagi berita baik untuk anda ! Andrew Fox tidak sekadar menawarkan ebook ini secara percuma. Bahkan turut memberikan peluang untuk anda mencari pendapatan sampingan dengan mengedarkan lapuran ini untuk dikongsikan dengan orang lain. Setiap ebook yang terdownload melalui link anda, anda akan dibayar sebanyak US$1.00. Di samping itu anda juga akan dibayar sebanyak US$0.50 lagi di level ke dua.

Program seumpama ini bukanlah perkara baru. Telah ramai usahawan internet terbilang menggunakan kaedah ini untuk tujuan pemasaran. Sementara kita, anda dan saya, ambillah peluang ini sebaik-baiknya sementara ianya masih terbuka.

Anda tidak yakin dengan program seumpama ini ? Anda boleh menonton video di bawah ini sebagai maklumat tambahan. Video ini memberi panduan bagaimana untuk mendaftar dengan program ini dan bagaimana anda boleh meraih pendapatan darinya. Turut bakal ditunjukkan, ialah jumlah pendapatan yang telah diperolehi oleh pemilik video ini di dalam tempoh sehari beliau membuat promosi :


Video di atas ini adalah ihsan dari saudara Zamri Nanyan, penulis ebook Rahsia MLM dan juga Rahsia Perniagaan Digital. Penglibatan Zamri Nanya di dalam perniagaan internet tidak hanya di sekitar Malaysia sahaja, bahkan juga sehingga di peringkat global. Dan penglibatan beliau di dalam program affiliate seumpama 'Affiliate X Factor' ini sudah pun berbilang kali, dan telah pun menghasilkan ribuan USD sebagai pendapatan sampingan beliau. Semoga penerangan dari 'otai' IM Malaysia ini dapat menghapuskan keraguan anda.

Komisen anda akan dibayar melalui Paypal. Jika anda masih belum mempunyai akaun Paypal, anda boleh membukanya secara percuma di sini : Paypal.com

Tiada ulasan: