Selasa, 18 Mac 2008

EBOOK PERCUMA : 'PANDUAN VIRALURL'

Telah hampir dua minggu saya tidak menulis di blog ini. Bermula dengan demam pilihanraya, diikuti pula dengan apa yang diistilahkan sebagai ‘Tsunami Politik’, serba sedikit telah mengalpakan saya. Perkembangan yang diluar jangkaan ini, telah mengejutkan seisi Malaysia. Maka dari hari ke hari kebelakangan ini, pemerhatian saya lebih terasyik kepada berita-berita politik yang sebelum ini sudah agak kurang saya ikuti. Isu kemelut Menteri Besar di beberapa negeri misalnya, adalah di antara beberapa tajuk berita yang menjadi tungguan saya.

Kepada pengunjung blog ini yang setia, saya memohon maaf jika sekiranya setiap kali kunjungan anda, tiada pos terbaru seperti mana yang anda harapkan.

Hari ini saya ingin melancarkan ebook percuma saya yang pertama. Ianya berjudul, “Panduan ViralUrl”. Pada pos sebelum ini, saya pernah memperkenalkan kepada anda mengenai ViralUrl.com, satu cara bagaimana anda boleh membina list anda sendiri secara percuma. Selain dari membina list, anda juga berpeluang menjana pendapatan sampingan melalui program affiliate yang disediakan. Selain dari itu, anda juga boleh melakukan url cloaking untuk url yang ingin anda sembunyikan.

Ada beberapa lagi kemudahan tambahan yang disediakan. Semuanya ada saya tulis melalui ebook ini. Oleh itu jangan ketinggalan untuk mendownload ebook ini, apatah lagi kerana ianya percuma.

Ebook ini sebenarnya lebih ditujukan kepada anda yang masih bergelar newbie. Namun jika ada ‘otai-otai’ yang sudi membaca, teguran dan saranan anda mengenai kandungan ebook ini amatlah saya alu-alukan.

Sila download ebook anda di sini : PANDUAN VIRALURL.

Tiada ulasan: