Rabu, 27 Februari 2008

SEMINAR PERNIAGAAN INTERNET.

Sekadar makluman untuk anda yang berminat ! Satu seminar yang dinamakan Rahsia Buat Duit Dengan Internet akan diadakan pada pertengahan Mac depan. Sila kosongkan diari anda untuk urusan lain pada tarikh tersebut, jika anda benar-benar berminat ! Sayugia diingatkan, bahawa seminar ini bukanlah untuk program seumpama pelaburan internet, skim cepat kaya atau sebagainya.

Seminar ini adalah berkenaan dengan perniagaan internet yang sebenar-benarnya. Anda akan dibimbing oleh dua tokoh usahawan internet muda yang telah pun teruji kebolehan dan kejayaan mereka. Mereka yang saya maksudkan ialah saudara Sabri dan saudara Syazwan (gambar) dari Saudagar.com dan juga Saifulsham.com. Produk mereka tidak sekadar dipasarkan di sekitar Malaysia kita sahaja, bahkan juga sehingga ke seantero dunia!

Sabri dan Syazwan turut memiliki team konsultan yang bertujuan untuk membimbing bakal usahawan muda internet untuk turut menjejaki langkah mereka. Berikut adalah butiran lengkap untuk seminar tersebut :
(Bahasa Malaysia)
Sabtu, 15 Mac 2008
8.40 pagi hingga 6.40 petang
Berjaya Times Square Hotel & Convention Centre, Kuala Lumpur

Seminar seumpama ini telah pun dimulakan sejak tahun 2006 lagi oleh Saifulsham Consultants, dan telah pun melahirkan ramai usahawan-usahawan internet baru. Di antaranya ialah, Irwan Dahnil, Nasir Yaacob, Zulfadli dan A.F Hazwan (sekadar menyebut beberapa nama).

Apakah anda merupakan usahawan internet Malaysia yang berikutnya ? Segalanya mungkin, kiranya anda memulakan langkah pertama anda. Dapatkan maklumat lanjut mengenai modul seminar, dan bonus-bonus yang bakal anda perolehi, di laman web Saudagar.com.

Tiada ulasan: