Sabtu, 23 Februari 2008

JOM BERNIAGA PREPAID ! (Bahagian 3)

Hari ini saya ingin menyambung sedikit lagi penulisan saya mengenai perniagaan tambahnilai prabayar dan Master Eload ini. Ianya bertujuan untuk melengkapkan lagi penjelasan dan maklumat mengenai perniagaan Master Eload.

Berikut adalah beberapa perkara yang berkaitan dengan perniagaan prepai Master Eload ini :

1. Perniagaan ini adalah perniagaan MLM.

2. Anda masih lagi perlu menjual produk secara offline. Aktiviti online hanyalah untuk usaha-usaha promosi dan penajaan ahli-ahli baru melalui laman web replika yang diberikan secara percuma. Dan anda masih lagi boleh melakukan penajaan melalui kaedah offline.

3. Tiada istilah ‘pangkat’ di dalam perniagaan Master Eload.

4. Di antara bentuk-bentuk pendapatan ialah, Untung Runcit, Bonus Bulanan (overiding sehingga ke level 10), Insentif Penajaan, Bonus Yuran Tahunan Agen, Bonus Pool Tabung Master, dan Insentif Pindahan Point. Semua bonus dan insentif yang disebutkan tadi adalah untuk agen biasa sahaja. Jika anda menaikkan taraf keahlian anda ke tahap Mobile Center (stokis), ada banyak lagi bonus dan insentif yang menanti anda. Segala penjelasan mengenai insentif di atas boleh di dapati di laman web WebME4u, di bawah tajuk ‘Marketing Plan’. Walau bagaimana pun anda perlu mendaftar menjadi ahli (percuma) terlebih dahulu sebelum mendapatkan maklumat tersebut.

5. Anda hanya perlu membeli atau menjual sekurang-kurangnya RM10.00 sahaja ‘top up’ sebulan untuk melayakkan anda mendapatkan segala bonus/insentif yang ditawarkan.

Maklumat yang diberikan di atas adalah merupakan maklumat asas sahaja. Bertujuan untuk memudahkan pemahaman anda. Ada banyak perkara lagi yang perlu anda tahu. Namun ianya boleh dipelajari dan difahami secara beransur-ansur setelah anda menyertai perniagaan ini.

Kepada anda yang masih lagi menyertai perniagaan seumpama ini, dan masih tercari-cari sumber pandapatan kedua anda, ayuh, jom sertainya bersama kami!

Tiada ulasan: