Selasa, 4 Disember 2007

NETWORK MARKETING BAKAL BERKUBUR ?

DOWNLOAD SEGERA LAPURAN PERCUMA INI !

Saya tidak akan menulis panjang kali ini. Hanya ingin memaklumkan mengenai lapuran percuma terbaru untuk anda. Lapuran ini berjudul "The Death Of Network Marketing", yang ditulis oleh Dr. Ellie Drake dan Mike Filsaime.

Yang menariknya, anda juga berpeluang menjana pendapatan sampingan dengan mengedarkan lapuran ini kepada orang ramai. Setiap salinan yang didownload melalui ID anda, anda akan dibayar sebanyak USD$0.25 (= +- RM0.85). Anda juga akan mendapat imbuhan yang sama dari tingkat kedua, iaitu dari rakan di bawah anda. Oleh itu jangan berlengah lagi untuk mendownload lapuran ini.

Jika anda salah seorang dari penggiat perniagaan berasaskan Network Markerting, tajuk lapuran ini pastinya menggemparkan anda! Benarkah perniagaan Network Marketing sedang terancam ? Dan siapakah pula Dr. Ellie Drake ini ? Baca lapuran ini untuk menemui jawapannya : http://simurl.com/thedeathofnetworkmarketing

__________________________________________________________
P.S : Komisen akan dibayar menggunakan Paypal. Jika anda masih belum mempunyai akaun Paypal, klik di sini untuk membuka akaun secara percuma.

Tiada ulasan: