Isnin, 17 Disember 2007

SALAM 'IDUL ADHA

Salam sejahtera !

Penulisan hari ini ringkas sahaja. Hanya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya 'Idul Adha kepada pembaca sekalian. Rasanya, dan harap-harap tidaklah terlalu awal saya menyampaikan ucapan ini. Mungkin ini adalah pos saya yang terakhir sebelum cuti Hari Raya ini.

Oh ya, saya ada sesuatu yang ingin dikongsikan dengan anda hari ini. Ianya di dalam bentuk video. Dan ini adalah pertama kalinya saya memasukkan unsur video di dalam blog ini. Kira-kiranya, ianya adalah eksperimen peribadi buat saya. Pada anda, mungkin perkara ini biasa dan mudah sahaja. Tapi saya sebenarnya tidak terdidik secara formal dengan kerja-kerja teknikal sebegini. Semuanya main belasah je... Alhamdulillah menjadi nampaknya!

Video ini adalah promosi Kad Debit Desq Impian Mastercard. Disamping memiliki kad ini anda juga berpeluang menjana pendapatan sampingan yang agak lumayan juga ! Walau bagaimana pun, saya tak nak komen sejauh mana keberhasilannya. Ianya sangat bergantung kepada daya usaha dan keyakinan anda sendiri.

Kepada anda yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai program ini, sila klik pada link yang tertera di bawah video promo tersebut.

DESQ IMPIAN MASTERCARD

Tiada ulasan: