Selasa, 11 Disember 2007

SATU LAGI RUJUKAN UNTUK ADSENSE...

Nampaknya kebelakangan ini satu demi satu ebook rujukan berbahasa Melayu mengenai Program Google Adsense diterbitkan. Sebelum ini saya pernah memperkenalkan kepada anda ebook Panduan Raja Adsense dan juga 7 Hari Mahir Adsense. Baru pada pos yang lalu saya telah memperkenalkan kepada anda ebook percuma "Panduan Mudah & Berkesan Mendaftar Akaun Adsense".

Situasi ini menunjukkan betapa program pengiklanan Google Adsense merupakan program buat duit yang terkehadapan, dan amat berpotensi sekali prospeknya berbanding program pengiklanan online yang lain. Google Adsense tidak sekadar memberikan peluang pendapatan kepada pesertanya, bahkan memberikan pendapatan sampingan yang lain pula, seperti penghasilan ebook panduan ini. Ada pelbagai pilihan untuk anda menyertai program pengiklanan di internet. Namun jarang sekali program-program saingan bagi Google Adsense ini dibicarakan, dan ditulis di dalam bentuk artikel mahu pun ebook.

Kini muncul satu lagi ebook yang membicarakan mengenai Google Adsense. Ianya berjudul : Pakej Lengkap Google Adsense A to Z. Ebook kali ini pula ditulis oleh saudara Azrul 'The Great'.

Telah dua ebook berkaitan Adsense berbahasa Melayu muncul di pasaran sebelum ini. Kini muncul satu lagi ebook panduan. Bahkan khabarnya akan muncul satu lagi ebook mengenai Adsense di dalam waktu yang terdekat ini. Setiap penulis ini tentunya mempunyai kekuatan yang tersendiri dan pendekatan yang berbeza dalam menulis ebook-ebook ini. Ini terutamanya di dalam soal teknik, dan taktik di dalam Google Adsense.

Oleh itu, kepada anda yang telah pun mempunyai rujukan sebelum ini, rujukan dari sumber kedua, dari 'guru' yang berbeza, tentunya akan menambahhebatkan lagi pengetahuan dan kemahiran anda mengenai Adsense.

Tiada ulasan: