Isnin, 24 Disember 2007

LAPURAN PERCUMA DARI JONATHAN LEGER PULA

Mutakhir ini nampaknya semakin giat Internet Marketer kita mengeluarkan lapuran percuma mereka. Sebelum ini saya telah pun memperkenalkan kepada anda lapuran yang ditulis bersama oleh Dr. Ellie Drake dan Mike Filsaime yang berjudul : The Death Of Network Marketing.

Dan kebiasaannya pula, selepas lapuran percuma ini dilancarkan, maka akan muncullah pula produk mereka yang sebenarnya, yang menjadi penyelesaian kepada lapuran yang telah mereka tulis itu. Memang inilah sebenarnya tujuan mereka, iaitu PROMOSI !!!

Kini lahirlah satu lagi lapuran percuma. Kini ianya dihasilkan oleh Jonathan Leger pula. Lapurannya berjudul : Search Engine Myths Exposed !

Apa pun pandangan anda mengenai tujuan lapuran ini ditulis, saya rasa tidak salah untuk kita mengambil manfaat darinya. Manfaat yang pertama; lapuran ini pastinya bukan penulisan yang sia-sia. Ianya ditulis hasil dari kajian, pengamatan dan pengalaman penulisnya. Jika pun anda tidak setuju dengan pandangan penulis tersebut, maka itu adalah perkara biasa di dalam berpendapat.

Sementara manfaat yang kedua pula ialah, seperti mana Mike Filsaime, Jonathan Leger juga menawarkan USD$0.25 untuk setiap naskah lapuran yang anda edarkan. Dan anda akan dibayar sehingga ke peringkat 2.

Seperti yang telah dinyatakan tadi, tujuan penyebaran lapuran percuma ini adalah untuk mempromosikan produk mereka yang bakal dilancarkan, atau mungkin juga untuk meramaikan lagi senarai list mereka. Maka untuk mempercepatkan proses ini, mereka membayar anda. Saya rasa peluang seumpama ini adalah sesuatu yang wajar dimanfaatkan. Dan ianya dirasakan sebagai lapangan untuk anda mempraktikkan teknik-teknik pemasaran dan promosi yang telah dipelajari sebelum ini.

Seperti biasa komisen anda akan di bayar melalui Paypal. Kepada anda yang masih belum mempunyai akaun Paypal, anda boleh mendaftar secara percuma di sini.

Tiada ulasan: