Isnin, 4 Januari 2010

BUAT DUIT DENGAN MUDAH !


Selamat Tahun Baru Masehi 2010 saya ucapkan kepada sekalian pengunjung blog ini !

Mudah-mudahan anda tidak mudah keliru dengan judul pos saya kali ini. Saya tidak menjanjikan apa-apa yang mudah untuk anda. Apatah lagi di dalam soal mudah untuk membuat duit. Mudah yang saya maksudkan pada judul di atas adalah mengenai Mudah.my.

Apa itu Mudah.my ?

Mudah.my adalah merupakan laman web pengiklanan yang menawarkan khidmat percuma kepada penggunanya. Di Mudah.my, anda boleh mencari atau menawarkan sesuatu, sama ada pekerjaan, menyewa atau menjual kenderaan terpakai, atau apa sahaja produk fizikal yang anda fikirkan sesuai, sama ada barangan baru mahu pun terpakai. Ini bermakana, dengan menggunakan kemudahan-kemudahan di Mudah.my, anda tidak perlu lagi untuk mempunyai laman web jualan anda sendiri. Jika anda seorang peniaga yang serius, anda boleh menggunakan kemudahan Pro Niaga di mana anda akan mempunyai kedai online anda sendiri. Buat masa ini, kemudahan ini masih ditawarkan secara percuma. Laman web Mudah.my dikatakan merupakan laman web yang ke 14 paling popular di Malaysia, mengatasi kepopularitian beberapa laman lelongan yang lainnya. Ini bermakna, anda juga tidak perlul lagi untuk memikirkan soal promosi ke atas kedai online anda.

Pun begitu, berurusan di Mudah.my mempunyai risikonya yang tersendiri. Anda akan lebih terdedah kepada risiko penipuan sama ada anda sebagai penjual mahu pun selaku pembeli. Namun begitu, risiko seumpama ini sememangnya berada di mana-mana. Anda hanya perlu berhati-hati dan mempelajari selok-belok untuk menghindarinya.

Kini telah lahir satu panduan bagaimana untuk menggunakan Mudah.my secara berkesan dan mendapat jualan sebagaimana yang anda harapkan. Saudara Raja Kamil (RK), seorang IM tempatan yang telah berpengalaman meraih jualan yang sangat memberansangkanmelalui laman Mudah.my ini. Panduan yang beliau sediakan adalah di dalam bentuk audio dan nota ringkas. Panduan ini beliau namakan sebagai, 'Panduan Buat Duit Dengan Mudah.my'. melalui panduan ini saudara RK memberi jaminan bahawa anda akan dapat 'merasakan kesannya' di dalam tempoh 24 jam sahaja setelah anda mempraktikkan segala ajaran beliau. Satu jaminan yang saya rasakan amat berbaloi dengan nilaian pelaburan yang anda.

Mudah.my mungkin satu lagi lubuk duit yang boleh anda manfaatkan. Ianya mungkin akan menjadi lebih mudah jika sekiranya ianya dilakukan kena dengan caranya, dan dengan ilmunya...

Tiada ulasan: