Ahad, 27 Disember 2009

RAHSIA untuk LULUS TEMUDUGA KERJA KERAJAAN


Saya pernah memperkenalkan ebook ini di blog ini pada sekitar awal tahun ini. Pada ketika itu ebook ini berjudul, 'Rahsia Lulus Temuduga SPA'. Namun khabarnya, atas nasihat pihak SPA sendiri, penulis ebook ini, saudara Jamaludin Bahari, telah menukar judulnya ke 'Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan'.

Ebook ini sebenarnya telah melalui beberapa tahap kemaskini, dan kini telah berada di versi yang ketiga. Tentu sahaja ianya bermaksud isikandungannya juga semakin lengkap dan padat. Hampir mencakupi segala keperluan anda untuk berjaya mendapatkan jawatan di sektor awam. Kerana itu, ianya kini dinamakan 'Pakej Lengkap Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan'.

Kepada anda yang baru sahaja selesai pengajian sama ada di peringkat menengah mahu pun pengajian tinggi, elok rasanya anda melapangkan masa untuk mentelaah ebook ini. Ianya merupakan suatu bekalan yan amat baik dan sangat berharga sebelum anda menghadapi saingan dalam pasaran pekerjaan di sektor awam. Jika ebook ini telah banyak membantu ramai orang dalam mencapai hasrat dan cita-cita mereka, maka tentunya juga ia amat berguna untuk membantu anda!

Dapatkan maklumat lanjut mengenainya terus dari Kerja-Kerajaan.com