Rabu, 9 April 2008

PERSONAL TRAINING DARI SYED IKHWAN

Telah banyak dan pelbagai sumber panduan mengenai kaedah penjanaan wang dari internet saya perkenalkan di blog ini. Di antaranya yang sangat popular ialah mengenai Google Adsense, dan juga perniagaan internet sebenar yang lainnya. Dan kebanyakan dari sumber rujukan itu adalah di dalam bentuk ebook.

Mungkin ada di antara anda yang kepinginkan seorang guru atau mentor di dalam menuntut ilmu seumpamanya. Ianya adalah merupakan proses menuntut ilmu yang sangat relevan selamanya; dulu, kini dan sehingga bila-bila pun. Membaca dan berguru adalah gandingan yang sangat mantap dan berkesan sekali di dalam menuntut ilmu.

Kini, salah seorang dari pakar perniagaan online tempatan, saudara Syed Ikhwan sedang menawarkan khidmat bimbingan secara peribadi beliau kepada anda yang berminat. Khidmat bimbingan ini akan berlangsung secara online dengan menggunakan perantaraan Yahoo! Messenger.

Secara ringkas, di antara tajuk (berlainan sessi) yang akan diberikan adalah seperti berikut :

1. Mengenai Google Adsense (Trick, Tips & Blackhat)
2. Video Marketing (Blackhat Version)
3. Bagaimana mendapatkan $2000 dalam masa seminggu.

Anda boleh mendapatkan huraian lebih lanjut mengenai perkara di atas di sini : http://www.rahsiaonline.biz/

Berapakah harganya untuk Personal Training ini ? Menurut Syed Ikhwan, kebiasaannya beliau mengenakan di antara USD$100 – USD$200 untuk satu sessi. Walau bagaimana pun, untuk sementara waktu ini, beliau bersedia untuk menawarkan dengan harga istimewa. Anda perlu menghubungi beliau secara peribadi untuk mendapatkan kadar harga tawaran tersebut. Ini kerana tawaran ini hanya ditujukan kepada mereka yang benar-benar berminat dan serius sahaja.

Ramai yang telah mengikuti program ini sebenarnya. Berikut adalah tiga testimoni dari peserta yang telah menyertai program ini dengan jayanya :

TESTIMONI 1 :

Alhamdulillah, sessi training saya baru saja selesai. Memang banyak tips yang jarang didengar didedahkan oleh Syed. Saya yakin jika dipraktikkan dengan penuh kesungguhan, hasilnya memang boleh mencapai apa yang diwar-warkan.Terima kasih kepada Syed kerana sudi berkongsi ilmu. Memang berbaloi dengan harganya. Ada bonus lagi.


- Sukeri Mohamed

TESTIMONI 2 :

Assalamualaikum...sy baru selesai sesi Personal training bersama Syed dlm pkul 10.15 td.sy belajar method-2 iaitu " Bagaimana mendapatkan $2000 dalam masa seminggu". Syed mengajar dgn menunjukkan kaedah2 langkah demi langkahbagaimana ia perlu dilakukan. Sy dpt memahaminya dgn cepatkerana Syed menerangkan sgt jelas sekali siap dgn contoh2 nya.Banyak tips yg sy tidak tahu utk melakukan jualan sebelum initelah diajarkan oleh saudara Syed sebentar td.Cuma, mungkin saudara Syed boleh memberikan notes dalambentuk points2 di akhir kelas untuk memudahkan rujukan padamasa yang akan datang.Bonus kepada diri sy juga kerana telah membeli sistem rahsia v1.0dr Amirul kerana membolehkan sy menggambarkan bagaimanaperjalanan method-2 ini akan berlangsung dengan mudah.Sy juga percaya dengan teknik yg Syed ajarkan ini sesiapa sahajamampu mendapatkan lebih dr $2000 seminggu dengan menduplikasikannyaatau mengulangi teknik sama sebanyak mana yg dia mampu.Akhir kata, sy mengucapkan jutaan terima kasih kepada saudaraSyed kerana sudi berkongsi ilmunya dgn org lain. Sy doakan rezekiterus datang dan melimpah2 buat saudara Syed. Sekian.


Yang Benar,
Asmuii Azfar


TESTIMONI 3 :

Baru selesai Personal training dengan bro Syed. Ambil masa 2 jam untuk tamatkan sesi ni. Satu sesi pembelajaran yang menarik. Point2 penting telah disediakan oleh bro syed dengan tersusun rapi. Anda hanya perlu kata "ok faham" atau " tak faham" sepanjang sesi itu berlangsung. Huraiannya semua telah sedia ada :-) .Saya ambil method No.2 'Bagaimana mendapatkan usd$2000dalam masa seminggu'. Betul ke boleh dapat banyak tu? Tak mustahil jika teknik yang bro syed tunjukkan anda ikuti. Saya akan cuba buat teknik-teknik tersebut bermula hari ini, sebab ianya memerlukan masa.Teknik ni tidak seperti yang anda sangka. Mula-mula ingatkan ianya ada kena mengena dengan adsense atau video marketing atau ape jua yang seangkatan dengannya. Namun jauh meleset :-) . Ianya lebih dari teknik saikologi yang kita abaikan, yang boleh mendatangkan RM.


Tq bro syed :-)

- JEBAT MESRANET

Anda boleh melihat dan membaca lebih banyak lagi testimoni dari lepasan peserta program di Rahsiaonline.biz.

Selain daripada itu, Syed Ikhwan bersama team Jomseminar.comnya turut menawarkan khidmat bimbingan secara offline melalui kaedah seminar. Oleh itu, kepada anda yang lebih berminat untuk berguru secara bersemuka, anda bolehlah menghadiri seminar sulung mereka yang berjudul “Multiple Stream Of Online Income”, yang bakan diadakan pada 31hb. Mei yang akan datang.

Tiada ulasan: