Ahad, 13 Januari 2008

101 TIP ADSENSE !

Ketika saya memperkenalkan ebook "Pakej Lengkap Google Adsense" di dalam pos sebelum ini, saya ada menyatakan bahawa satu lagi ebook mengenai Adsense akan turut dilancarkan di dalam waktu yang terdekat. Kini ebook yang saya maksudkan itu telah pun dilancarkan.

Ebook yang saya maksudkan itu ialah : 101 Tip Adsense Terbongkar! Ebook ini telah disusun oleh saudara Adly Mokhtar, atau lebih dikenali sebagai Labanon, dari Team Flarebiz. Ebook ini sememangnya ditujukan khusus untuk para newbie di dalam bidang ini.

Walau pun telah banyak rujukan mengenai Adsense dihasilkan, namun kelahiran ebook ini agak berbeza dengan ebook-ebook yang sedia ada. Ini adalah kerana ebook ini lebih merupakan himpunan tip-tip yang amat berguna dan berkesan di dalam meningkatkan pendapatan melalui Google Adsense seperti mana yang telah diamalkan oleh pakar-pakar Adsense yang telah pun terbukti keberhasilannya.

(Walau bagaimana pun, panduan untuk membuka akaun Google Adsense turut diberikan di dalam ebook yang berasingan sebagai bonus !)

Anda mungkin mempunyai teori yang tersendiri yang anda rasakan rasional pada pemikiran anda bagaimana untuk meningkatkan pendapatan Adsense anda. Namun begitu, tidak semestinya kerasionalan anda itu benar dan berkesan menurut pandangan pakar.

Benarlah sebagai mana kata Labanon lewat ebook ini; "Untuk berjaya anda perlu ikut langkah orang yang berjaya". Langkah ini adalah lebih mudah dari mencipta teori-teori tersendiri yang belum pasti sedangkan kita bukanlah ahli mengenainya.

Beserta dengan ebook Tip Adsense ini, anda juga akan dihadiahkan dengan sembilan lagi ebook sebagai bonus. Separuh daripadanya adalah di dalam Bahasa Malaysia. Di antara yang menarik perhatian saya ialah "Temubual Eksklusif Bersama 5 Orang Pakar Adsense Tempatan", dan "Terma & Polisi Adsense" yang telah diterjemahkan 100% ke dalam Bahasa Malaysia.

Berapakah harganya untuk kesemua ini ? Anda pasti tidak percaya ! Hanya RM 20.00 sahaja. Harga yang paling termurah yang pernah saya temui untuk ebook rujukan mengenai Adsense !

Jika anda telah pun mempunyai rujukan mengenai adsense sebelum ini, ebook 101 Tip Adsense Terbongkar masih merupakan rujukan tambahan yang perlu anda miliki.