Selasa, 21 Julai 2009

WORKSHOP RAHSIA RAJA LELONG

Workshop Rahsia Raja Lelong

Saya pernah menulis mengenai seorang pakar lelongan online di blog ini sebelum ini. Beliau yang saya maksudkan itu ialah saudara Eruwan Gerry Norsen. Saya juga pernah memperkenalkan ebook-ebook tulisan beliau secara bersiri di blog ini.

Kini Eruwan muncul lagi dengan program atau produk terbarunya. Kali ini di dalam bentuk bengkel pula. Ianya dinamakan Workshop Rahsia Raja Lelong.

Berikut adalah maklumat lanjut mengenai workshop tersebut :

Tarikh : 8hb. Ogos, 2009.
Masa : 8.30 – 5.00 petang.
Tempat : Hotel Melia, Kuala Lumpur.

Kepada anda yang pernah membaca buku-buku dan ebook Eruwan, namun masih memerlukan bimbingan langsung dari beliau untuk memulakan gerak, jangan lepaskan peluang ini. Kepada anda yang malas nak baca ebook, baca buku, workshop ini menawarkan kaedah pengajaran secara ‘talaqi’ dari mereka yang berpengalaman di dalam bidang tersebut.

Turut mengiringi saudara Eruwan dan memperkongsikan ilmu dan pengalaman beliau, ialah saudara Mohd Yuzafi Yunos, seorang penjual cemerlang di Lelong.com.my. Ini bermakna anda bukan sekadar dapat menceduk ilmu dari seorang pakar, malahan dua orang pakar sekali gus !

Kepada anda yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai workshop ini, sila lawati laman web RahsiaRajaLelong.com/workshop.
Workshop Rahsia Raja Lelong

Tiada ulasan: