Khamis, 30 Julai 2009

MENJEJAKI LANGKAH 8 JUTAWAN...

Di dalam pos yang lalu, saya telah menyarankan sebuah ebook yang berjudul ‘AMALAN JUTAWAN’. Ebook ini percuma sahaja. Sesuai dengan ‘mood’ pembicaraan mengenai jutawan ini, kali ini saya ingin memperkenalkan sebuah lagi ebook yang berkisar dari hal-hal kejutawanan.

Ebook yang saya maksudkan itu berjudul ‘MENTOR JUTAWAN. Namun, ebook ini tidaklah percuma. Ianya adalah merupakan trankripsi temubual dengan 8 orang tokoh jutawan Malaysia dan Singapura. Temubual ini dilakukan oleh seorang jutawan internet, saudara Irfan Khairi.

Ebook ini sebenarnya bukanlah baru. Ianya sudah pun lama berada di pasaran. Namun setelah menyemak kembali arkib blog ini, rupa-rupanya saya terlepas pandang untuk menampilkan ebook ini sebelum ini. Oleh itu, senyampang ianya masih dibuka untuk jualan, dan bagi melengkapkan lagi fungsi blog ini sebagai direktori dan sumber rujukan, serta berkebetulan pula mempunyai kesinambungan dengan pos yang terdahulu, maka muatkannya sebagai pos untuk kali ini.

Selain dari dapat mengenali dengan lebih dekat akan jutawan-jutawan tersebut, anda juga berpeluang untuk mempelajari strategi, formula, rahsia, langkah dan juga X-factor bagaimana untuk menjadi seorang jutawan. Kejayaan yang mereka kecapi hari ini, bukanlah sesuatu yang diperolehi secara mudah. Setiap individu jutawan ini menghadapi liku-liku perjalanan kehidupan mereka yang tersendiri.

Siapakah 8 jutawan yang dimaksudkan itu ? Saya rasa tidak perlulah saya menyenaraikannya di sini, kerana ianya boleh anda rujuk langsung dari laman web IrfanKhairi.com.

1 ulasan:

Abdul Rashid Basar berkata...

Tidak rugi melabur untuk ilmu....ARB Dagang