Khamis, 23 Julai 2009

LANGKAH-LANGKAH UNTUK MENJADI JUTAWAN...

Adakah anda mempunyai impian untuk menjadi jutawan ?

Tak usahlah berselindung atau cuba untuk membohongi diri sendiri. Siapalah yang tidak mahu menjadi seorang jutawan… Lagi pun , apa salahnya untuk menjadi seorang yang kaya wang. Bahkan pula, mungkin dengan bergelar jutawan, anda mampu membuat lebih banyak perkara-perkara kebajikan. Asalkan jalan dan cara anda memperolehi kekayaan itu tidak pula melampaui batasan.

Untuk menjadi jutawan, anda memang tiada pilihan. Anda perlu melibatkan diri dengan dunia perniagaan. Pernahkah anda mendengar kisah seorang jutawan dari pekerjaan makan gaji ? Tentu tidak pernah bukan ? Jika ada pun pilihan lain untuk menjadi jutawan, mungkin dengan menyertai program ‘Who Wants to Be a Millionare’, atau rancangan TV realiti, ‘One In A Million’. Namun peluang seumpama itu bukan terbuka untuk semua orang.

Sejauh manakah langkah yang telah anda lalui di dalam dunia perniagaan ini. Sudah separuh jalan ? Atau belum memulakan apa-apa lagi ? Tidak kisahlah di mana pun status anda. Orang yang telah melangkah pun belum pasti akan berjaya jika langkah mulanya sumbang belaka. Jika anda belum memulakan apa-apa, eloklah anda mengatur langkah itu dengan lebih baik dan cermat, agar anda tidak terpelecok di belakang harinya.

Sehubungan dengan itu, saya ingin mencadangkan kepada anda sebuah ebook panduan bagaimana mencari rezeki, khususnya di dalam bidang perniagaan, dan seterusnya melangkah menjadi jutawan !

Ebook ini berjudul ‘AMALAN JUTAWAN’, ditulis oleh saudara Mohd Hairil Nizam (MhNizam), dari PeminatJutawan.com. Ebook ini sebenarnya nipis sahaja. Amat sesuai untuk anda yang baru hendak berjinak dengan dunia perniagaan. Paling menarik, ebook ini tidak sekadar mengajar bagaimana mengatur kaedah dan strategi perniagaan semata-mata. Ianya turut membimbing anda di dalam menjaga hubungan dengan Yang Maha Pemberi Rezeki, serta hubungan sesama manusia.

Tidak perlu saya menulis banyak mengenai isi kandungan ebook ini, kerana ianya adalah PERCUMA sahaja. Jadi anda boleh membacanya sendiri tanpa mengeluarkan barang sesen pun untuk mendapatkannya.

Download segera di sini : AmalanJutawan.com

Malah, anda berpeluang untuk membuat duit pula melalui ebook ini. Promosikan ebook ini kepada sesiapa sahaja, dan anda akan dibayar sebanyak RM1.20 untuk setiap salinan. Tetapi AWAS ! Jangan berlengah-lengah lagi kerana tawaran ini akan hanya sah sehingga 31hb. Julai ini sahaja.

Apa tunggu lagi, download cepat : AmalanJutawan.com

Dan nantikan makluman dari penulis ebook ini, apa yang anda perlua buat jika anda berminat untuk menjana wang percuma darinya.

Tiada ulasan: