Ahad, 19 April 2009

MENCARI CINTA SEJATI LELAKI ?

Di dalam pos sebelum ini, saya telah menyarankan kepada anda beberapa ebook yang agak ‘mendebarkan’. Namun, ebook-ebook tersebut sebenarnya lebih mengkhusus kepada mereka yang telah berumahtangga, atau yang bakal berkahwin di dalam waktu yang terdekat sahaja. Pada yang masih belum berumahtangga, ebook seumpama itu sudah pastilah tidak bermanfaat untuk dimiliki.

Jadi, bagaimana pula halnya kepada anda yang masih atau sedang menanti jodoh ? Tidak mengapa ! Kini telah ada satu sumber rujukan yang mungkin boleh membantu menyelesaikan permasalahan anda ! Sumber rujukan yang saya maksudkan itu ialah sebuah ebook yang diberi judul, ‘PANDUAN CINTA Untuk Wanita’. Ebook di adalah penghasilan saudara Ridzuan Richie @ Dr. Cinta. Ya, sebagaimana judulnya, ianya adalah khusus untuk wanita. Namun, tidaklah salah untuk lelaki yang ingin membelinya. Ianya mungkin satu hadiah yang baik dan istimewa untuk teman wanita anda supaya lebih memahami hati lelaki seperti anda !

Jika anda wanita yang sudah puas menanti kehadiran seorang lelaki yang mampu mengisi kekosongan hati anda, dan jika ada di antara anda pula yang sudah berkali-kali bercinta, namun masih belum menemui cinta sejati, mungkin di dalam ebook ini anda akan menemui jawapan dan penyelesaiannya.

Di antara intisari ebook ini ialah :

1. Ketahui 7 tip hebat apabila anda menemui lelaki idaman.
2. Bagaimana mengatur temujanji yang hebat dan selamat tanpa sebarang risiko !
3. Bagaimana membuatkan si dia setia dengan anda sehingga ke akhir hayat...
4. Tips bagaimana untuk mengenali keperibadian si dia yang sebenar, bagi memudahkan anda membuat pilihan yang tepat apakah si dia adalah lelaki yang layak menjadi suami anda !
5. Bagaimana untuk membentuk si dia agar berubah menjadi seperti apa yang anda mahukan!
6. 5 cara mudah tapi berkesan bagaimana mengeratkan hubungan anda dengan si dia.
7. Bagaimana melenturkan ego lelaki yang anda sayangi.
8. dan... ada banyak lagi !

Jika anda merasakan panduan di atas sangat bermanfaat untuk anda ketahui, maka janganlah bertangguh lagi. Sila klik pada pautan berikut untuk mendapatkannya : PANDUAN CINTA

Untuk pengetahuan anda, ebook ini sekarang sedang dijual dengan harga istimewa, iaitu hanya RM20.00 sahaja bersempena dengan pelancarannya. Selepas tempoh tawaran ini tamat, harganya akan dinaikkan.

Dengan jumlah harga tersebut, anda sebenarnya bukan sekadar mendapat sebuah ebook tersebut sahaja. Bersamanya, terdapat beberapa lagi produk sebagai bonus, termasuk bantuan secara live dari penulis melalui YM untuk menyelesaikan masalah anda. Amat berbaloi bukan ? Dan anda juga tidak perlu khuatir dengan pelaburan anda kerana penulis ebook ini memberikan jaminan selama 30 hari wang anda akan dikembalikan jika anda tidak berpuashati dengan apa yang beliau tawarkan. Nah, pilihan di tangan anda...

Mudah-mudahan selepas ini nanti, anda mula menemui lelaki idaman dan cinta sejati yang anda dambakan selama ini...

Tiada ulasan: