Rabu, 15 April 2009

3 EBOOK YANG MENG'GHAIRAH'KAN !

Telah sekian lama kebelakangan ini saya sering mempromosikan produk-produk yang berasaskan ‘perniagaan internet’ dan sekitarnya sahaja. Hari ini, elok juga rasanya, kita keluar dari lingkungan tersebut. Kita jenguk pula kepada keperluan-keperluan hidup kita yang lainnya.

Kalau di dalam pos sebelum ini, saya pernah menggunakan judul ‘4 Ebook Hebat !’, maka judul pos kali ini pula, saya namakan ‘3 Ebook Yang Meng‘ghairah’kan!’ Ada dua sebab kenapa saya menggunakan perkataan ‘ghairah’ untuk judul kali ini. Pertama, kerana judul ebook-ebook ini sendiri akan segera meruntun keinginan anda untuk melihat isi kandungannya. Kedua, adalah kerana sememangnya ebook ini sendiri membicarakan persoalan-persoalan yang menghairahkan…

Saya tidak akan memberikan sebarang komen untuk ebook-ebook ini. Namun, sebagai penjelasan awal, ebook ini sebenarnya adalah khusus untuk mereka yang sudah berumahtangga atau bakal menempuhi gerbang perkahwinan sahaja. Kepada anda yang masih belum bercadang nak kahwin, secara warasnya, tidaklah menjadi kesalahan untuk anda mendapatkannya dengan tujuan untuk penambahan ilmu dan bekalan untuk hari kemudian. Namun janganlah pula manfaatnya disalahgunakan dan melanggar tatahukum agama.


2. RAHSIA KEPUASAN MUKTAMAD SUAMI ISTERI


3. SENI MENGGHAIRAHKAN ISTERI



Anda boleh mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai ebook-ebook ini dari laman web yang berkenaan, dengan mengklik pada imej ebook tersebut.