Rabu, 18 Julai 2007

KOLEKSI PERISIAN USAHAWAN INTERNET

Saya telah pun memperkenalkan kepada anda mengenai Web Tools II Special Edition di dalam pos sebelum ini. Ianya adalah merupakan koleksi ribuan grafik yang direka khas untuk kegunaan laman web. Dengan memiliki koleksi ini, anda hanya tinggal memilih sahaja yang mana satu grafik kegemaran anda. Tidak lagi perlu memikirkan untuk mengupah orang lain atau merekaciptanya sendiri. Di samping koleksi grafik, turut disertakan juga pelbagai produk tambahan seperti ebook dan perisian yang berkaitan.

Hari ini saya ingin memperkenalkan satu lagi koleksi untuk anda ! Ianya diberi nama Mawardee’s Koleksi Perisian Usahawan Internet. Koleksi ini adalah kepunyaan dan ciptaan saudara Ahmad Mawardee, dari PerisianInternet.com. Kelainan pada koleksi kali ini berbanding Web Tools II yang telah saya perkenalkan, ialah sepertimana judulnya sendiri, ianya adalah lebih tertumpu kepada koleksi perisian-perisian.

Diantara perisian-perisian yang terdapat didalam koleksi ini ialah :

1. Instant Sales Letter & Minisite Creator – Perisian khas untuk membina laman web mini dan surat jualan dengan hanya 2 langkah mudah !

2. Tell-A-Friend Script Software – Perisian yang boleh membantu anda melakukan promosi sehingga 300%.

3. Golden Mailing List Pop-Up – Membantu anda membina mailing list dengan kaedah “Pop-Up”.

4. Google Adsense Cash in Content Software – Membantu anda meningkat kadar pelawat pada iklan sehingga 500 % !

5. Perisian Memo Ringkas Segera

6. Contact Form Generator.

7. Perisian Laman Muat Turun .

Apa yang tambah menariknya untuk koleksi ini ialah; panduannya disediakan di dalam Bahasa Malaysia. Oleh itu anda tidak akan teraba-raba lagi untuk memahami aturan pemasangannya.

Jika anda sudah memiliki Web Tools II, Koleksi Perisian Usahawan Internet dari Mawardee ini seakan memperlengkapkan lagi keperluan anda…

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Produk yg terbaik dan membina. Sesuai dijadikan tools untuk meningkatkan lagi potensi jualan.