Ahad, 8 Julai 2007

TEKNIK PEMASARAN VIDEO.

Salah satu ciri-ciri yang amat berkesan untuk memasarkan produk anda selain dari sales letter yang membunuh, mutakhir ini ialah pemasaran video. Sebelum ini, selain dari penggunaan sales letter yang berkesan, laman web jualan turut disertakan dengan penggunaan audio sebagai kata-kata aluan dari penjual produk.

Namun kini, dengan kecanggihan teknologi, pengunjung tidak sekadar mendengar suara dari penjual mengenai produk mereka, bahkan juga dapat melihat wajah penjual secara visual, bukan sekadar foto malah dalam bentuk video. Penjual juga boleh memberi penerangan bagaimana produk mereka berfungsi. Kaedah ini boleh membantu melariskan produk mereka, berbanding dengan ‘memaksa’ pengunjung membaca sales letter yang berjela-jela panjangnya !

Kini telah lahir ebook panduan bagaimana membangunkan video di laman web yang berjudul “Pemasaran Video”. Ebook ini sepenuhnya berbahasa Malaysia, dan disusun oleh saudara Muhammad Fadhli, dari Pemasaranvideo.com. Panduan ini tidak hanya sekadar ebook, tetapi juga turut disertakan video tutorial bagi memudahkan pemahaman anda.

Kepada anda yang berminat untuk mempelajari teknik ini, bolehlah mendapatkannya di Pemasaranvideo.com

Tiada ulasan: