Jumaat, 9 November 2012

RAJA HERBA PENAWAR UNTUK DARAH TINGGI


Minuman Raja Herba secara umumnya memberi tenaga kepada luaran dan dalaman badan, melancarkan perjalanan darah, membuang toksin berlebihan melallaui sistem perkumuhan dan perpeluhan dan menyeimbangkan kandungan gula dan garam dalam badan.

Minuman Raja Herba juga membantu mereka yang ada masalah kesihatan seperti kencing manis, darah tinggi, asma, buasir, resdung dan kolestrol. Selain itu juga, minuman Raja Herba juga diakui dapat mengembalikan tenaga kepada badan.

Berdasarkan testimoni terbaru yang kami terima, Encik Jamal Bin Saad (53), yang menetap di Taiping, Perak, datang sendiri ke Pejabat Urusan Herba Nusantara Enterprise dan sempat berkongsi masalah kesihatan dan kesembuhan yang dialami beliau.

Beliau merupakan salah seorang pengguna setia minuman Raja Herba. Ini kerana jumlah yang digunakan oleh Encik Jamal cukup banyak dan berterusan sudah hampir 6 bulan sehingga sekarang. Beliau turut berkongsi minuman Raja Herba bersama anak-anak kerana Raja Herba juga boleh diminum oleh kanak-kanak seawal usia 5 tahun ke atas.

Dengan penggunaan yang lebih besar dari kadar biasa badan beliau menerima kesan tindak balas yang agak kuat. Namun begitu encik Jamal tidak pernah berputus asa dan terus menggunakannya. Antara kesan tindak balas ialah sakit kepala dan sakit di bahagian pinggang. Ini kerana encik Jamal mempunyai masalah darah tinggi dan masalah batu karang yang dihadapinya sudah mencecah hampir 30 tahun dan pernah sekali bacaan tekanan berada pada tahap yang membimbangkan. Namun selepas minum Raja Herba secara berterusan, rasa sakit di bahagian kepala berkurangan dan batu karangnya juga keluar. Alhamdulillah, kini tekanan darahnya sudah stabil dan masalah batu karang sudah tiada.

Selain itu juga encik Jamal turut mengalami masalah kencing manis dan buasir. Selepas penggunaan Raja Herba dalam tempoh lebih kurang sebulan masalah kencing manis dan buasir sudah tiada walau pun masalah buasir yang diidapinya sudah agak teruk kerana sudah 3 kali pembedahan dibuat.

Selepas mengamalkan Raja Herba, encik Jamal merasakan badannya kini lebih bertenaga danmasalah kesihatan yang dialaminya sudah tiada. Kadar kolestrol dalam badan encik Jamal turut berada pada tahap normal. Beliau turut menyarankan kepada rakan-rakan yang mengalami masalah kesihatan untuk menggunakan Minuman Raja Herba .

Bagi anda yang ingin mencuba produk Minuman Raja Herba ini, bolehlah mendapatkannya secara online di KEDAISIBERNEKA.

__________________________________________________________
Nota : Tulisan di atas adalah salinan semula dari Rencana Iklan (Judul asal :  TEKANAN DARAH KEMBALI SELEPAS AMALKAN RAJA HERBA ) yang dikeluarkan oleh pehak Herba Nusantara dan telah disiarkan di akhbar-akhbar tempatan. Penyiaran semula rencana tersebut di blog ini adalah bertujuan sebagai perkongsian maklumat dan testimoni mengenai produk dan kesannya.