Khamis, 12 Februari 2009

PELANCARAN EKATALOG 2009

Pada tahun lalu, saya ada menerbitkan sebuah katalog berformatkan ‘pdf’ yang dinamakan Katalog Produk Online ’08. Katalog ini mengandungi pelbagai pilihan produk yang boleh dibeli secara langsung melalui talian internet, melalui laman-laman web yang menyediakan khidmat jualan bagi produk-produk yang disenaraikan.

Diantara tujuan saya menerbitkan katalog tersebut ialah, pertamanya, membantu penjual memasarkan produk mereka, kedua, membantu mempermudahkan kepada pengguna yang sedang mencari sesuatu yang mereka mahukan.

Atas kesedaran itu, maka pada tahun ini saya sekali lagi mengusahakan penerbitan katalog tersebut. Dan pada kali ini katalog ini saya namakan sebagai eKatalog ’09. Terdapat sedikit perbezaan pada persembahan ekatalog kali ini. Pada tahun ini, saya bercadang untuk menerbitkan katalog ini secara berkala, dan dengan tema yang berbeza. Sebagai permulaan, ekatalog siri pertama ini bertemakan Buat Duit Dengan Internet”. Mudah-mudahan, saya akan diberikan kesempatan dan ruang untuk menerbitkan volum yang seterusnya.

Pada perancangan awalnya eKatalog ’09 ini hendak lancarkan pada awal Januari yang lalu. Namun di atas pelbagai sebab yang tidak dapat dielakkan, maka ianya tertangguh. Namun, alhamdulillah, akhirnya pada hari ini eKatalog ’09 Vol. 1 ini dapat juga diterbitkan. Mudah-mudahan, ianya dapat membantu menyemarakkan lagi urusniaga secara online di Malaysia ini.

Kepada anda yang berhajat untuk membelek katalog ini, sila muatturunnya DI SINI. Ianya percuma sahaja !

Tiada ulasan: