Rabu, 17 Disember 2008

PROMOSI AKHIR TAHUN DARI MASTERELOAD!

Saya telah menulis kira-kira 8 tajuk pos dalam siri Selangkah Ke Alam Perkahwinan sebelum ini. Mudah-mudahan ianya telah membantu anda dalam mendapatkan maklumat mengenai perkara yang berkaitan. Mulai hari ini, penulisan di dalam siri tersebut saya tangguhkan buat sementara waktu, untuk memberi ruang kepada perkembangan produk-produk, dan peluang-peluang yang lain pula.

Khusus kepada anda yang ingin mencari pendapatan tambahan, perniagaan prepaid secara sms dan online Mastereload sedang membuat promosi hujung tahunnya. Promosi ini terbahagi kepada dua :

Promosi Pertama : Promosi Pendaftaran RM15.00.

Untuk mendaftar menjadi ahli diluar tempoh promosi terdapat dua pakej, iaitu RM58 dan RM88. Untuk kedua-dua pakej ini anda perlu membayar kepada pehak syarikat sebanyak RM42.00 sebagai Yuran pengurusan, manakala selebihnya akan dipulangkan kembali kepada anda sebagai Modal Permulaan. Ini bermakna, dengan menyertai Mastereload di dalam waktu promosi ini, anda telah berjimat sebanyak RM27.00 (RM42.00 – RM15.00 = RM27.00). Walau bagaimana pun, anda tidak akan mendapat sebarang Modal Permulaan untuk pakej promosi ini.

Promosi Kedua : Web Replika Untuk Promosi Online percuma !

Website replika ini dinamakan WebME4u.com. Ianya dibangunkan oleh pehak Mastereload sendiri untuk membantu ahli-ahli Mastereload mencari/menambah ahli/downline secara online. Yang menariknya, WebME4u sendiri turut menawarkan pendapatan sampingan secara berasingan dengan Masterelod.com. Ini bermakna, melalui Mastereload anda boleh buat duit, dengan WebME4u pun anda boleh menjana pendapatan.

Melalui WebME4u, anda akan diberi insentif penajaan sebanyak 50 sen bagi setiap referral, sehingga ke level 2. Mulai level 3 hingga 10 pula, insentif penajaan menjadi semakin menarik iaitu sebanyak RM1.00 untuk setiap ahli yang mendaftar di dalam organisasi anda. Sebagai motivasi untuk anda; jika setiap level anda mempunyai 5 orang ahli, sehingga ke level 9, anda berpeluang untuk menjana sehingga RM1,953,125.00. Walau bagaimana pun, itu hanyalah teori di atas kertas sahaja. Tetapi tidak juga mustahil untuk menjadi kenyataan. Segalanya bergantung kepada daya usaha anda sendiri.

WebME4u kini diberikan secara percuma untuk tempoh bulan Disember ini sahaja. (Didalam tempoh promosi percuma ini, insentif penajaan tidak diberikan kepada anda !). Selepas ini nanti, ianya dijual pada harga RM16.00 (seumur hidup) untuk kos pengurusan. Ini bermakna untuk kedua-dua promosi di atas, anda telah berjimat sebanyak RM43.00. Oleh itu, janganlah disia-siakan peluang yang menarik ini. Sila klik pada url berikut untuk melihat replika WebME4u tersebut :

http://www.WebME4u.com/DARMAKIFAYAH
http://www.WebME4u.com/ROZITA

Untuk mendaftar, sila klik pada button SIGN UP NOW yang berada di bahagian bawah halaman utama WebME4u.com. Anda akan di bawa ke borang pendaftaran online.

Kepada anda yang sudah sedia menjadi ahli Mastereload, anda juga boleh mendaftar menjadi ahli WebME4u. Pastikan anda mengisi nombor HP yang sama dengan HP perniagaan Mastereload anda di dalam ruangan yang ditetapkan. Selain dari menerima satu web replika percuma untuk promosi online, tiada apa yang akan berubah. Sebaliknya ruang dan peluang untuk anda menambah ahli akan semakin terbuka luas.

Cepat ! Rebut segera peluang ini sementara ianya masih percuma !

Tiada ulasan: