Ahad, 19 Oktober 2008

BELAJAR BINA LAMAN WEB SECARA BENGKEL


Sebelum ini, saya telah beberapa kali memperkenalkan beberapa produk yang berkaitan dengan pembelajaran mengenai pembinaan laman web. Kebanyakan produk tersebut adalah di dalam bentuk ebook, video tutorial, atau kombinasi di antara keduanya. Paling terkini, ialah ebook ‘Manual E-Dagang’.

Hari ini, saya ingin memperkenalkan satu lagi ruang atau pilihan buat anda. Kepada anda yang merasakan tidak selesa, atau tidak mampu mendisiplinkan diri untuk belajar secara kendiri, ini mungkin satu pilihan yang baik untuk anda. Apa yang saya maksudkan ialah dengan menghadiri bengkel pembinaan laman web. Berguru secara terus dari mereka yang pakar mengenainya.

Anda akan diasuh bagaimana untuk membina sebuah laman web perniagaan secara peribadi, dimana segala kemusykilan boleh ditanya-jawab secara bersemuka dan langsung. Bengkel yang saya maksudkan ini dianjurkan oleh BengkelWebsite.com, dibawah bimbingan saudara Zaki Yusof.

Bengkel ini akan berlangsung selama dua hari. Jika dinisbahkan kepada jumlah yuran yang dikenakan, ianya boleh dikatakan pada kadar yang sangat murah dan amat berbaloi dengan nilai wang anda. Apa tah lagi jika hendak dibandingkan seandainya anda menempah laman web anda dengan jurubina laman web profesional. Dengan menyertai bengkel ini anda bukan sahaja mampu membina laman anda sendiri, bahkan juga mungkin anda adalah bakal menjadi seorang jurubina laman web profesional yang baru !

Disamping bimbingan dan latihan secara bengkel ini, anda juga turut akan dibekalkan dengan video tutorial sebagai alat bantu untuk anda mengulangkaji di rumah. Disamping itu juga, terdapat pelbagai lagi bonus tambahan, yang mampu menambahnilaikan lagi pelaburan anda.

Kepada anda yang berhajat, sila rujuk maklumat lanjut dan terkini mengenai bengkel yang bakal dilangsungkan di laman web berikut : BengkelWebsite.com