Ahad, 17 Ogos 2008

EBOOK PERCUMA : RAHSIA USAHAWAN INTERNET

Jika anda masih merasa ragu-ragu atau tidak percaya bahawa internet boleh dijadikan medan penghasilan pendapatan, ebook ini mungkin mampu meningkatkan keyakinan anda. Dan jika anda sememangnya sudah yakin dengan keupayaan internet menjadi magnet rezeki kepada anda, rasanya ebook ini juga boleh meningkatkan lagi motivasi kepada anda untuk lebih giat berusaha.

Ebook yang saya maksudkan ini ialah Rahsia Usahawan Internet, satu lagi buah tangan dari AmmarZahar. Ebook ini diedarkan secara percuma sahaja. Oleh itu tiada alasan untuk anda tidak memilikinya. Sebelum ini AmmarZahar turut telah mengedarkan ebook percuma berjudul “Rahsia Squeeze Page”.

Ebook Rahsia Usahawan Internet adalah merupakan himpunan catatan interview saudara Ammar dengan beberapa orang usahawan internet tempatan, yang sudah boleh dianggap terbilang di dalam bidangnya. Mereka yang dimaksudkan itu ialah; Yusry, SmartZul, Amirol, Shuth, Erawan, dan Abooain. Jika anda merasakan masih belum begitu mesra dengan nama-nama ini, wajar benarlah anda membacanya. Selami dan telusurilah pengalaman mereka ini bagaimana langkah pertama mereka bermula, sehinggalah ke tahap terkini, mereka mula dikenali.

Ah ! Tidak perlulah saya menulis panjang mengenainya. Download sahaja secara percuma di PerniagaanInternet.com.

Mudah-mudahan, segala pengalaman, jerih perih dan suka duka yang dikongsikan oleh tokoh-tokoh ini, akan memberikan anda semangat dan sumber inspirasi untuk memulakan langkah pertama anda...

Tiada ulasan: