Sabtu, 4 Ogos 2007

BUAT DUIT DENGAN RINGTONES...

Saya telah menulis mengenai perniagaan melalui kaedah SMS di dalam pos yang terdahulu. Di antara produk yang sering dikaitkan dengan perniagaan jenis ini ialah ringtones. Promosi mengenainya dapat sering kita lihat di kaca TV, majalah dan juga suratkhabar. Di internet juga tidak ketinggalan ! Di antara laman web yang menjual nada dering dengan menggabungkan aplikasi sms dan kemudahan internet ini ialah mobileklub.com.

Adakah anda juga berminat dengan perniagaan ringtone ini ? Jika berminat, saya anda satu produk yang amat sesuai untuk anda : VCD “Buat Sendiri Ringtone Anda”. Ianya merupakan vcd langkah demi langkah yang amat praktikal dan mudah. Bagaimana hendak menjual ringtone dengan kaedah sms. Saudara Irwan Dahnil pasti boleh membantu anda. Perniagaan ini bukanlah sesuatu yang baru. Oleh itu aplikasinya tentu mudah didapati di pasaran. Apa yang perlu difikirkan, ialah bagaimana untuk menonjolkan diri (perniagaan anda) di tengah-tengah kerancakan perniagaan ini.

Anda mungkin belum bersedia untuk memulakan perniagaan ini secara gah di TV, suratkhabar, atau pun internet. Namun anda juga masih boleh memulakannya secara kecil-kecilan (sambil membina keyakinan diri !) melalui rakan-rakan sepejabat, atau untuk langkah yang lebih panjang sedikit… di pasar malam atau di pasar tengah malam ?

Nah ! Segala-galanya terserah kepada anda asalkan anda tidak melakukan sesuatu tanpa sebarang persediaan…

Tiada ulasan: