Sabtu, 25 Ogos 2007

BUAT DUIT DENGAN GOOGLE ADSENSE !

Di dalam pos yang lalu, saya telah menyenaraikan Google Adsense sebagai salah satu sumber pendapatan yang boleh anda buat melalui blog. Saya juga telah menulis mengenai “Apa itu Google Adsense” di peringkat awal blog ini.

Saya kembali mengungkit topik ini dengan judul khusus pada hari ini. Ini kerana pengiklanan Google Adsense adalah merupakan program pengiklanan yang paling popular di kalangan para blogger. Tidak seperti program pengiklanan lain, Google Adsense seringkali dibincangkan di mana-mana; di blog, di forum, bahkan juga ditulis menjadi ebook oleh pakar-pakar adsense dan menghasilkan pendapatan baru pula untuk mereka.

Fokus sebenar pos saya hari ini ialah untuk mereview semula ebook yang pernah saya perkenalkan di blog ini sebelum ini. Ebook yang saya maksudkan itu ialah “Panduan Raja Adsense”, hasil garapan saudara Mohd. Shamsuriyadi Mamat aka Sham Raja Adsense.

Ebook ini saya review kembali kerana ianya telah dikemaskinikan oleh penulisnya. Dari 81 mukasurat dahulunya, kini sudah bertambah menjadi 101 mukasurat. Sudah pasti banyak maklumat terkini yang telah ditambahbaikkan. Selain daripada itu, ianya turut diserikan lagi dengan panduan secara video. Menjadikan segala penerangan lebih praktikal.

Kepada anda yang telah membeli ebook ini sebelumnya, nantikan sahaja makluman dari Sham untuk mendapatkan versi terkini ebook tersebut. Kepada anda yang masih belum memilikinya, inilah masanya !

Tiada ulasan: