Sabtu, 17 Februari 2007

PROGRAM AFFILIATE TERBARU


Kepada anda yang cenderung mencari pendapatan sampingan melalui Program Affiliate, kini ada satu lagi program terbaru untuk anda : Pil2U.com. Kepada anda anda yang baru nak mula mencuba pun boleh juga.

Laman ini menjual tiga jenis produk kesihatan : Nu-Prep (Tongkat Ali), Phyto-Oestro (Kacip Fatimah) dan Sapura Gel (Krim untuk lelaki). Yang menariknya program ini, ianya menawarkan komisen sehingga ke level 3 ; RM10.00 di level 1, dan RM5.00 di level 2 dan 3. Pada dasarnya syarat untuk menyertai program ini adalah percuma. Namun untuk melayakkan anda mengeluarkan komisen yang telah anda kumpul, anda disyaratkan membeli sekurang-kurangnya satu produk terlebih dahulu. Walau bagaimana pun anda boleh membeli produk tersebut dengan menggunakan komisen yang telah anda kumpul itu.

Oleh kerana ini adalah produk fizikal, saya mencadangkan kepada anda agar tidak sahaja mempromosikan link affiliate anda secara online secara online, tetapi juga menjual produk ini secara offline kepada rakan-rakan dan sebagainya. Anda memesannya sendiri melalui link affiliate anda dan menjualnya mengikut permintaan dari pelanggan anda. Kaedah ini pastinya lebih menguntungkan kerana anda akan mempunyai pelanggan tetap yang akan membeli secara berulang-ulang. Namun ianya bergantung kepada kemahiran anda sendiri !

Kepada anda yang berminat, sila klik pada pautan berikut untuk pendaftaran : Pil2U.com

Tiada ulasan: