Rabu, 14 Februari 2007

LAPURAN PERCUMA & WANG PERCUMA !!!

Semalam saya ada menerima emel dari salah seorang mentor saya. Beliau memberikan maklumat tentang satu Lapuran Percuma yang diberi judul ; The Rockefeller Files, yang ditulis oleh Eric Rockefeller.

Yang menariknya tentang lapuran percuma ini (maksud saya bukanlah pada isi kandungannya), jika anda mengedarkannya kepada orang ramai, anda akan dibayar sebanyak USD$0.50 untuk setiap salinan. Anda juga akan dibayar komisen sehingga ke level dua.

Tujuan tulisan saya pada hari ini adalah lebih kepada mempromosikan peluang tersebut kepada anda. Bukan kepada isi kandungan lapuran tersebut atau pun mengenai penulisnya. Sebenarnya saya sendiri masih belum membacanya lagi !
(He! He! He! Maklumlah tulisan dalam Bahasa Inggeris – makanya slowlah sikit… J)

Oleh kerana lapuran ini adalah percuma, maka janganlah ragu-ragu untuk mendapatkannya melalui link berikut : http://www.therockefellerfiles.com/?download=10803