Sabtu, 20 Januari 2007

BENGKEL ASAS PERNIAGAAN INTERNET

Hari ini saya hanya sekadar ingin memaklumkan tentang satu bengkel perniagaan internet yang akan diadakan pada minggu hadapan. Berikut adalah butiran lengkap mengenai bengkel tersebut :

Tajuk : Bengkel Asas Perniagaan Internet.
Tarikh : SABTU, 27hb. JANUARI, 2007.
Masa : 8.30 pagi – 5.30 petang.
Tempat : Pusat Komputer, UKM Bangi.
Yuran : RM 270.00 sahaja !

Bengkel ini akan dibimbing oleh 2 tokoh usahawan internet Malaysia iaitu Zul Smartusaha dan juga Sham Raja Adsense. Zul Smartusaha atau Smart Zul atau nama sebenarnya Mohd. Zulfadzli Suddin adalah merupakan tokoh usahawan internet yang lebih dikenali melalui penulisan Blog. Ebooknya yang berjudul : Panduan Asas Membina Blog Wordpress ; Langkah demi langkah, inilah merupakan kompilasi pengalaman beliau sepanjang melibatkan diri di dalam bidang blogging ini.

Sementara itu, seorang tokoh lagi ialah Sham Raja Adsense, atau nama sebenarnya; Mohd Shamsuriyadi Mamat, juga merupakan seorang usahawan internet yang berpengalaman dan telah menghasilkan ebook yang berjudul Raja Adsense.

Kepada anda yang berminat untuk menyertai bengkel ini sila klik pada link berikut untuk mendaftar : EBIZMALAYSIA.COM. Mungkin ini adalah langkah pertama anda untuk menjadi seorang usahawan internet.

Tiada ulasan: