Jumaat, 3 Disember 2010

SEMINAR USAHAWAN INTERNET. PERCUMA !!!

Ini ada berita baik untuk anda yang sedang bercita-cita ingin menjadi seorang usahawan internet, tapi tidak tahu bagaimana hendak bermula. Jika anda seorang yang sedang mencari maklumat, ingin menambah ilmu, sedang mencari tapak untuk, memulakan langkah pertama, atau masih mencari keyakinan diri untuk menceburkan diri di dalam bidang ini, seminar ini mungkin merupakan satu peluang yang tidak mungkin harus dilepaskan. Ini kerana seminar yang dianjurkan ini adalah secara PERCUMA sahaja, sedangkan nilai yuran sepatutnya menurut pihak penganjur ialah sebanyak RM150.00. Bukan benar bahawa ini merupakan satu peluang yang tidak seharusnya anda lepaskan ?

Seminar ini dianjurkan oleh Koperasi Pendidikan Usahawan Internet Selangor Berhad (KPUISB), yang beribupejabat di Petaling Jaya. Koperasi ini telah diasaskan oleh saudara Khairul Nizam Mukhtar, atau lebih dikenali sebagai Nizzura. Saudara Nizzura adalah merupakan seorang Internet Marketer (IM) sepenuh masa sejak dari tahun 2007 lagi. Beliau juga telah mendapat bimbingan dari beberapa IM tersohor di peringkat antarabangsa.

Baiklah, bagaimana hendak menyertai SEMINAR PERCUMA ini ? Caranya mudah sahaja ! Iaitu dengan mendaftarkan nama di laman web SEMINAR USAHAWAN INTERNET, milik KPUISB ini. Sila pilih tarikh seminar yang anda inginkan, kemudian daftarkan nama anda di borang online yang telah disediakan di laman web tersebut. Begitu mudah ? Borangnya juga agak mudah dan ringkas sahaja. Tidak banyak maklumat yang perlu anda isikan. Hanya NAMA, EMEL,NO. HP dan TARIKH SEMINAR yang ingin anda hadiri.

Semoga maklumat ini berguna untuk anda semua. Ada banyak perkara dan rahsia yang ingin dikongsikan oleh pihak penganjur dengan anda. KPUISB juga mempunyai wawasan Satu Keluarga Satu Perniagaan. Mungkinkah anda merupakan salah seorang darinya ?

Tiada ulasan: