Rabu, 19 September 2007

SELAMATKAH CINTA ANDA ?

Mulai hari ini, topik penulisan saya akan beralih sedikit dari topik yang sedia ada. Namun ianya masih tidak lari dari konsep sebenar blog ini. Kalau sebelum ini saya lebih banyak menulis review mengenai produk yang memberikan anda maklumat tentang perniagaan internet, maka untuk pos selepas ini nanti tema produk yang akan perkenalkan adalah lebih terbuka. Ada pelbagai produk dan sumber maklumat yang ingin saya kongsikan dengan anda.

Sebagai permulaan, saya ingin memperkenalkan sebuah ebook yang membincangkan masalah cinta. Maaf, ianya bukan novel percintaan ! Tapi adalah sebuah ebuku panduan yang membincangkan dan memberi penyelesaian kepada masalah percintaan anda !

Ebook yang saya maksudkan itu ialah “Seni Selamatkan Cinta”, hasil olahan saudara A.F Hazwan, seorang pengkaji dan penganalisis dunia percintaan.

Putus cinta bukanlah perkara mudah pada sesetengah orang. Ianya mampu memberi kesan yang negatif kepada kehidupan seseorang; kepada kerjayanya misalnya, bahkan juga boleh membawa kepada keputusan untuk membunuh diri. Apa tah lagi kepada mereka yang sudah berumahtangga, anak-anak yang akan menjadi mangsa. Oh ya! Jangan perkecilkan skop percintaan anda pada hubungan teruna dan dara sahaja ya! Malah sebaliknya, percintaan di alam perkahwinan adalah lebih jauh dan berliku perjalanannya, berbanding percintaan di alam remaja, yang hanya untuk suka-suka dan glamer!

Menurut A.F Hazwan, formula dan penyelesaian yang beliau sarankan melalui ebook ini sama sekali tidak menyalahi undang-undang mahu pun hukum agama. Ianya adalah merupakan kombinasi di antara kaedah saintifik, emosi serta penggunaan secara praktikal kaedah Neuro Ligustic Programming (NLP).

Satu perkara menarik mengenai ebook ini ! Penulisnya memberikan jaminan selama 60 hari dan wang anda akan dikembalikan kepada anda jika teknik dan penyelesaian yang beliau berikan tidak menjadi. Tetapi tentunya dengan syarat setelah anda berusaha dan beramal dengan sesungguhnya segala panduan dan saranan yang telah diberikan melalui ebook ini.

Ebook Seni Selamatkan Cinta ini tentu sahaja tidak hanya untuk anda yang sedang menghadapi masalah percintaan semata-mata, bahkan juga merupakan bekalan yang amat berguna kepada anda yang bakal bercinta dan bakal menghadapi alam rumahtangga. Ini kerana ebook ini tidak sekadar memberi bimbingan bagaimana untuk menyelesaikan masalah sedia ada, tetapi juga membantu mengelakkan anda dari dilanda masalah yang bakal menimpa. Sepatah kata orang-orang lama; sediakan payung sebelum hujan !

Selamatkah cinta anda ? Selamatkan cinta anda !!! => Seni Selamatkan Cinta...

Tiada ulasan: